vandaag 4 weken geleden heb ik mijn laatste menstruatie gehad. Al 2 weken heb ik het gevoel dat er "iets zit" en ben er dan ook van overtuigd dat ik zwanger ben. Ben kotsmisselijk, doodmoe, gevoelige borsten en het gerommel in m'n buik voelt heel anders dan als ik ongesteld moet worden, ook heb ik creme kleurige afscheiding die ik normaal nooit heb. Ik heb dan ook al verschillende tests gedaan, maar allemaal negatief. Ook de digitale van CB (die heb ik net gedaan). Ik weet eigenlijk niet meer wat ik moet denken, maar word er wel gek van. Krijg niets meer uit m'n handen en loop helemaal te shaken. Dit ga ik echt geen dagen meer vol houden. Kan ik zwanger zijn? Moet ik het uit m'n hoofd zetten?? HELP!!
Ha Michanda, Is natuurlijk moeilijk te zeggen voor ons! Ik kan niet zomaar zeggen of je wel/ niet zwanger ben! Wanneer zou je menstruatie zijn? Ik zou vanaf dan nog maar een keer testen. Zelf heb ik die matcare testen gebruikt. Paar dagn voor je NOD. Je moet wel genoeg HCG hebben Schijnt dan kruidvat testen ook erg gevoelig zijn. Kan je die nog een keer proberen maar ik zou niet te vroeg testen. Alleen maar valse hoop. Succes ermee. Liefs
Ik had vandaag ongesteld moeten worden, maar nix. Had die van het kruidvat (die casettes) al een paar keer gedaan en net ben ik heel enthousiast die van CB wezen halen omdat ik dacht dat die dan misschien wel wat aan zou geven, maar nee! Ik dacht dat die namelijk wel heel erg te vertrouwen waren, maar zou het ook kunnen dat ik nog niet genoeg HCG in m'n lichaam heb en die dus ook niet goed test?
Ja dat kan!! De ene heb al heel vroeg heel veel HCG in haar lichaam de andere niet.. Probeer het over 2 dagen nog een keer. Of morgenochtend met ochtendurine want dat is ook nog beter! Khoop het voor je joh!
Ik hoop het ook echt. Ik heb vanochtend met die van het kruidvat getest maar die gaf ook nix. Heb met m'n man afgesproken het woensdag weer te doen. Ik ga nog maar effe kniezen en ik hou jullie op de hoogte... in ieder geval alvast heel erg bedankt!!!
Sterkte!! ik heb ook zo een raar gevoel, maar vandaag nog niks te bekennen en testen negatief,..dus misschien komt het deze week nog. Ook ik ga van de week nog eens testen.... Succes!!
Spannend!! Ik kon met ook niet meer weerhouden hoor om het niet te doen. Ik vond die van MatCare echt super. Misschien dat je die nog kan bestellen? Had je die digitale van CB?? Hou me op de hoogte Liefs
Ik heb ze ook van Matcare gebruikt, maar ook vandaag geven die nog negatief aan,..ligt ook aan het gehalte in je urine...kan ook weer verschillen van persoon tot persoon...
Ja klopt hoor. Waarschijnlijk had ik gewoon wel heel veel HCG in mn lichaam. Jij ook sterkte. Kzie dat je ook aan het wachten bent. Liefs
ja echt heel erg, ik wordt ook gillend gek hier hahaha Ik voel wel een ongi gevoel, maar nog niks te bekennen,...Had 1,5 week geleden ook 5 dagen steken in buik, misselijk, honger gevoel....toen niks meer en sinds gisteren weer buikkrampen,...Testen negatief, dus ik kan niet anders dan wachten,..
O dat had ik toen ook.. Had een hele week al steken in mn buik net of ik ongesteld moest worden.. Wanneer ga je weer testen? Hou mij ook ff op de hoogte Altijd leuk Als het goed nieuws is dan
Hiii Michanda,... Ja spannend he...Ik leef met je mee hoor! Ik voel een ongi buikpijn maar nog niks te bekennen verder...testen negatief... Ben zo benieuwd. Maar als je het mij vraagt, mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben, ook al voel ik mijn krampen/opgezette buik/honger gevoel en vlagen van misselijkheid...Kan ook tussen mijn oren zitten he, omdat ik het zooo graag wil... succes! en we houden elkaar op de hoogte he!?? Groetjes
Ik hou je zeker op de hoogte!!! Ik heb sinds gisteren weer ongi buikpijn...en 1,5 week geleden steken en dergelijke,..misschien een late eisprong gehad en daarom nu nog niet ongi,..ik weet niet meer wat ik moet denken hahaha.... Ik ga (als ik het uithou om te wachten) donderdag weer testen. En als het lukt zelfs vrijdag, want dan zit ik op 28 dagen, en dan moet het echt wel gebeurt zijn.... Je hoort van mij
Ik heb net de test van vanochtend uit elkaar gesloopt en onder de lamp gehouden en ik zie toch echt een heeeeeeel licht streepje!! Kan ik daar iets mee of is ie niet betrouwbaar meer omdat ie al een aantal uur oud is?
Meestal is ie na een paar uur niet meer betrouwbaar.. zou voor de zekerheid deze week nog een testje ertegenaan gooien... hoop voor je dat ie positief is
Ik wil je niet ontmoedigen, maar een test na een aantal uur bekijken is niet zo een goed idee... Ik hoop het voor je hoor, maar krijg geen valse hoop. Gewoon van de week nog even testen....succes!