menstruatie lijkt niet door te zetten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusjepleusje, 30 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusjepleusje

31 mei 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een vraagje of iemand van jullie hier ervaring mee heeft?

Deze maand met ovulatietesten gewerkt en dus geklust. Op zaterdag positief en op zondag weer negatief. Donderdagnacht wakker worden van een felle steek in mijn buik. Vrijdagnacht rood bloed in mijn onderbroek.
    Ik vanaf het stoppen met de pil (bijna jaar geleden) standaard een cyclus van 27 dagen. Begint op dag 26 met oud bloed en de volgende dag is het standaard rood bloed en draag ik tampons ed. Twee dagen is het veel en neemt dan geleidelijk af. Na 5 dagen heb ik hooguit nog een spatje.
    Dus nu ook ingesteld dat mijn cyclus afgelopen zondag moest beginnen. De week ervoor dus een innestelingbloeding gehad denk ik een de dagen ernaar ook klachten die ik niet ken. Vreselijk emotioneel, wakker worden van de honger, opvliegers etc. Zondag geen spoor van menstruatie dus maandagmorgen getest - negatief.
    maandagavond beetje donkere urine leek het wel bij afvegen. Dus ik dacht oud bloed komt eraan......... Niets. Nu dinsdagmiddag hetzelfde en verder niets. ....... Kortom Ik heb nog geen menstruatie zoals ik al maanden gewend ben.
    Wil deze week aankijken en eind van de week nog een keer een test doen. Maar de klachten zoals ik ze vorige week had zijn weg als alleen jeukende borsten. Daarna wil ik de huisarts om advies vragen maar misschien kent iemand van jullie dit?

2. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Het lastige met al die kwaaltjes is, is dat het per persoon verschilt en kan duiden op een zwangerschap maar ook op niks. Ik heb nu ook de raarste klachten vlak voor mn NOD (misselijk, gespannen borsten, geborrel in de buik etc) en toch tot nu toe niks. En juist toen ik zwanger was niks geks. Je zou morgenochtend weer kunnen testen, hcg verdubbeld elke 2 dagen dus misschien dat je morgen wat ziet.

3. guusjepleusje

31 mei 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar wat ik dus vreemd vind is dat ik er vanuit ga ongesteld te eorden omdat een dag na mijn nod de test negatief was maar ik heb nog steeds geen menstruatie

4. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Tjah je cyclus kan om allerlei redenen ineens wat langer of korter zijn, dat kan door zwangerschap zijn maar ook door andere dingen. Negatief testen voor je NOD is ook niet raar, ik had 2 dagen na mn vermoedelijke NOD voor het eerst getest en toen een heel vaag streepje op een kruidvattest en Etos zelfs negatief. Gewoon morgen weer testen. Hoop voor je dat het raak is :)

Deel Deze Pagina