1 dosis Menopur vergeten :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Alecia26, 30 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alecia26

Alecia26 Niet meer actief

Stom stom stom, op dag 6 na menstruatie mijn menopur injectie (75IE) vergeten...wat ben ik boos op mezelf!

Na een lange mmm ivm PCOS zijn we vorigjaar december papa en mama geworden na een 2e poging Menopur van een prachtige dochter. Vanaf februari hopen we op een 2e wonder.....maar een eventuele zwangerschap bleef uit. In november hebben we weer aan de bel getrokken en na een cyclus analyse is geblekem dat ik nog steeds PCOS heb en een schijncyclus heb. Dus hebben we weer de draad opgepakt, wat voor ons destijds erg succesvol was, Menopur icm Pregnyl.

Maar wat vind ik mezelf een domme koe...ben dus een dosis vergeten. Ik die normaal gesproken erg consequent ben.....mijn partner had er gisteren ook niet meer aan gedacht. Na een lange tijd hebben we gisteravond samen een super gezellige avond gehad samen met een bordspelletje..onze kleine meid lag al lekker op bed. Normaal gesproken prik ik rond 21.45...en het is er helemaal bij ingeschoten.

Overal lees ik (in de bijsluiter en op internet) dat je bij vergeten dosis je (fert.)arts moet raadplegen. Nergens op fora lees ik een soortgelijk bericht :( elke avond dus heel consequent en gisteravond dus niet...kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan....

En nu? Dillema, de arts durf ik niet te bellen..want ik ben bang dat ik deze cyclus moet afbreken..dan is deze ronde sowieso voor niks geweest. Morgen (dag 8 na menstruatie) heb ik mijn eerste folikel-meting...
    Ik heb vanochtend toen ik wakker schrok maar gelijk de vergeten dosis alsnog gespoten...hoe erg is dit? Wat zijn de consequenties hievan?

Meer meiden hier ervaring mee?

Help...

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Misschien kan je, je vraag beter onder vruchtbaarheidsbehandelingen plaatsen hier heb je denk ik meer kans op een antwoord. Ik zelf heb gonal-f gespoten maar ben nooit een dosis vergeten dus kan je geen antwoord geven hierop. Ik zou dus zeker even naar de fa bellen.

3. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Zou gewoon de fert arts bellen. Dit verzwijgen helpt je ook niet. Misschien moet er iets worden aangepast ofzo en als jij t niet laat weten, dan zul je t nooit weten. Bellen dus!

4. Alecia26

Alecia26 Niet meer actief

Dank je ik verplaats hem, is ook zo, sorry. Dan kan deze op slot wat mij betreft.

Deel Deze Pagina