ey ey zat net op de bank en voelde ineens een flinke steek in mijn buik maar niet echt onder... kan dit toch mijn eitje zijn? heb wel vaker steken maar was er nu maar 1 en flink ook nog...vanmorgen wel beetje buikpijn maar heb ik vaak smorgens verder geen klachten. en is het goed om ook vandaag nog te vrijen? wie weet t....? groetjes
Ja hoor, dat lijkt mij eisprong! Heb dat ook wel es gehad, kon er niet meer van lopen... Een eitje leeft niet zo heel erg lang, maar je kunt natuurlijk vandaag nog klussen!
ik heb gisteravond ook nog geklust dus hoop het heb nu toch wel een beetje pijn in mijn buik maar geen zeurend gevoel maar echt op sommige plekken beetje pijnlijk en met plassen beetje steekjes... maar bij een eisprong hoef je dus niet persee onderin de buik een steek te hebben? kan je dus op elke plek wel hebben? had wel vaker dat ik pijn in mijn buik had maar voelde de steek nu echt goed hopen dat het raak is en dat dat van gisterenavond wel goed is
Als je het gisteravond nog hebt gedaan dan heb je goeie kans hoor! Bij mij trekt zo'n eisprong soms mijn hele onderbuik door, echt irri. Magoed, dan weet je i.i.g. dat je een eisprong hebt gehad en dat is ook positief natuurlijk. Ik weet niet of je al tempt, maar als je dat doet kun je daar ook je eisprong uit bepalen. Bij 'temperatuurkaartjes' vind je hoe en wat.. Succes..
ik temp niet maar hoe zou ik erachterkunnen komen of ik idd mijn eisprong heb gehad vandaag? er zal tog wel een manier voor zijn? groetjes
eyey was even vergeten te vertellen maar weet niet of het er ietsmee te maken heeft. afgelopen donderdag had ik ook wel een beetje buikpijn maar geen steek. het rare is dat ik geen witte afscheiding heb. wel is het vochtig beneden maar gewoon doorzichtig. heb ik dan uberhaubt wel een eisprong?
Dat vochtige beneden is juist super goed! Dan zit je idd rond je ei. Vruchtbare afscheiding is ook niet wit maar transparant rekbaar en zelfs waterig. Dus klusser de klus zou ik zeggen Succes liefs sancho