Ongesteld worden na testen op NOD!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ttcfirstmiracle, 21 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ttcfirstmiracle

15 okt 2016
    19
    0
    1
    Vrouw
    Hallo iedereen!

Ik en mijn partner zijn inmiddels 19 maanden bezig om zwanger te raken. Altijd al een enorm onregelmatige cyclus gehad. Maar ben er de laatste paar cyclussen achter gekomen dat ik 14 dagen na de eerste dag dat ik gevoelige borsten krijg ongesteld wordt. Vandaag dus de dag dat ik ongesteld zou worden. Afgelopen dagen weer pijnlijke borsten terwijl ik dat nog nooit heb gehad voor mijn nod. Alleen rond de eisprong, dus had enigsinds hoop. Toch net een test gehaald en onderweg in de auto opeens een steekje aan mijn rechterzijde en zit op het toilet de test te dippen... 3 seconden later lichtroze bloed. Test negatief.. Nu inmiddels blijven er lichte steekjes in de rechterkant.

Hoop stiekem dat het innestelingsbloed is omdat ik niet precies weet wanneer ik heb geovuleerd. Dus het is nog mogelijk maar onwaarschijnlijk..

Helppppp!

Laatste rondes: 92, 71 en deze zou dan 45 dagen zijn.

Zal wel doorzetten maar iemand ervaring met een soortgelijke situatie.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Helaas komt innestelbloed vaker niet dan wel voor. Het is in elk geval niet iets wat standaard plaatsvindt bij het ontstaan van een zwangerschap.

Ik vrees dat dit de voorbode is van je menstruatie. Klein lichtpuntje is dan wel dat je cyclussen veel korter worden....
    Hopelijk dan de volgende ronde wel raak!

3. Ttcfirstmiracle

15 okt 2016
    19
    0
    1
    Vrouw
    Klopt.. Ik geloof in 20% van de gevallen. Jammer maar waar. Denk ook dat het een voorbode is. Ga er ook vanuit dat dat zo is.. We wachten maar weer af.

Wel bijzonder dat de cyclus dit keer zo kort is (voor mijn doen). Na December 2015 werd ik pas weer ongesteld in juli 2016. Dus het zou fijn zijn als het zo blijft..

Bedankt voor je reactie Be Happy!

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    het zou ook nog een ovulatiebloeding kunnen zijn.. Waarom je dan gevoelige borsten hebt kan ik dan niet verklaren.
    Wat Be Happy zegt, een innestelingsbloeding komt vaker niet dan wel voor.
    Ik vermoed dus dat je of morgen gewoon ongesteld word, of dat je over ongeveer 2 weken ongesteld word, dat dit dus van ovulatie is voor de zekerheid dus even seks hebben vanavond ;)

5. Ttcfirstmiracle

15 okt 2016
    19
    0
    1
    Vrouw
    Las net over een pseudomenstruatie, zou het kunnen zijn? Inmiddels zet het bloeden wel door maar niet te vergelijken met hoeveel het normaal is.

Blijf maar het gevoel hebben dat het anders is dan anders.

6. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Ben je al eens bij de dokter geweest ivm je lange cycli?

7. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Ik heb geen ervaring met lange cylcus. Maar mijn mannetje heb ik WEL innestelingsbloeding gehad paar dagen voor NOD.
    In eerste instantie dacht ik ook jammerrrrr, maar toen het stopte na 2 dagen vond ik het toch wel vreemd ;) .
    De moeheid en pijnlijke borsten bleef aanhouden, dus toch getest en tada zwanger.

Ik heb nu hetzelfde " probleem" . Week eerder ongesteld? Korter dan normaal. En ik voel mij anders. Grotere gevoeligere borsten lage rugpijn.
    Spannend he.

Deel Deze Pagina