Hee meiden, Vraagje, kan ik mn eisprong nu al hebben gehad? Heb sinds vanochtend echt last van mn buik, steken en een zeurderig gevoel. Ik gebruik geen ovulatietesten en temp ook (nog) niet. Ik zit nu op de 9de dag van mn cyclus. Liefs, Duveldraakje
Ik weet het ook niet, het is nu wel weer een beetje gezakt. Het kan idd naweeen zijn, maar ik ben maar 2 dagen ongi geweest en 2 dagen alleen maar bruine afscheiding. Sorry voor de details Dus ongeveer 4 dagen en ben nu alweer 4 dagen verder... Liefs, Duveldraakje
Het lijkt me erg snel maar het is niet onmogelijk. Ligt er een beetje aan hoe je cyclus normaal is denk ik.
kan hoor.. de laatste tijd is mijn cyclus veranderd maar voorheen was mijn eisprong altijd NET na mijn ongi. terwijl mijn cyclus gewoon 28 dgn is. gr.
Nou ja als het idd mn eisprong is geweest is het gelukkig niet zo erg aangezien we gisterenavond nog geklust hebben. Vanavond weer, gaan toch door voor de zekerheid... Vind mn vriend ook helemaal niet erg, we merken het vanzelf wel tegen 4 oktober. Liefs, Duveldraakje P.s: mijn cyclus was vorige maand voor de allereerste keer 28 dagen, daarvoor was het altijd 30, 31 dagen.