lijnen tijdens (eventuele) zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Allahinkulu, 18 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    3
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik was eigenlijk van plan om deze week eek weekje op bouillion en fruit te teren om proberen af te vallen..gewoon even een weekje niet zoveel eten.
    Maar aangezien ik dus nu 5 dagen over tijd ben en er een kans is dat ik zwanger zou zijn..weet ik niet meer of het, stel dat het zo is, wel zo verstandig is..wat raden jullie mij aan?
    Ik ben nu bang dat stel als ik dus echt zwanger ben dat ik dus nooit meer de kans krijg af te vallen..
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Tja, lijnen en baby gaat niet samen, zeker niet alleen maar bouillon en fruit. Misschien moet je toch maar testen Gulay.. 5 dagen, als je zwanger bent test je nu echt wel positief...
     
  3. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ja , lijnen is niet verstandig als je zwanger bent .
    Je baby heeft de voedingstoffen nodig die jij binnen krijgt .
    Dus misschien toch maar even testen ???

    Groetjes Joyce
     
  4. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    3
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik heb momenteel niet de mogelijkheid om te testen..
    over een paar dagen ga ik naar huis dan ga ik testen.
    Vandaar dus..
     
  5. Beauty

    Beauty Actief lid

    11 nov 2005
    118
    0
    0
    Noord Brabant
    Dan zou ik voor alle zekerheid gewoon goed eten en vooral gezond dat is niet slecht voor de lijn maar ook goed voor je eventuele kindje.
    Succes ermee!

    Liefs,

    Beauty
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dan het lijnen nog even uitstellen..
     
  7. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Dan zou ik als ik jou was gewoon even wachten met lijnen tot je zekerheid hebt ;)
    Das gezonder voor jou ( je gebruikt natuurlijk meer energie als je zwanger bent ) , maar ook voor je eventuele baby .

    Groetjes Joyce
     
  8. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Inderdaad maar even wachten met lijnen....
     
  9. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    ik heb de stille hoop wat kilootjes te verliezen tijdens een zwangerschap.
    mijn zus is namelijk altijd lichter uit de strijd te gekomen zonder dat ze extreem misselijk was of zo.
    liek..
     
  10. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    3
    38
    Vrouw
    Turkije
    Nu maar hopen dat als het zo is..dat ik de beginperiode flink misselijk wordt met overgeven etc. zoals ik van een aantal anderen hier heb gelezen...dan gaat er nog wat af :)

    Ik heb geen overgewicht..ben ook niet mollig..maar sinds mijn trouwen gewoon niet meer op mijn oude gewicht..en daar wou ik graag naar toe..

    Ik moet zeggen ik ben eigenlijk super nieuwsgierig..
    Alhoewel ik wel het gevoel heb dat het gewoon zo is eigenlijk..
     
  11. Beauty

    Beauty Actief lid

    11 nov 2005
    118
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik zou eerst een test afwachten en lekker weer aan je lijn denken als je eventuele kindje er is! Wanneer ben je getrouwd?


    Liefs,

    Beauty
     
  12. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    3
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik ben nu 4 maanden getrouwd..maar sinds juni in Turkije (heerlijk eten..en vooral veel eten) dus tsja...de kilootjes kwamen er makkelijk aan..
     
  13. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi,

    in de eerste weken van mijn zwangerschap (geeindigd in een missed abortion) ben ik 2,5 kilo afgevallen, niet door overgeven maar gewoon door wss het hormoon ofzo..... dus mss als je zwanger bent is het bij jou ook wel zo.

    maar belangrijk als je wilt afvallen, niet minder eten maar gezonder en meerdere keren (5-7keer) op een dag eten, maar kleinere porties. is mss een goede tip. aller belangrijkste is je ontbijt, dit is je startmotor voor je spijsvertering.

    in ieder geval succes en ff wachten met lijnen tot je evt uitslag hebt.

    gr saskia
     
  14. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik denk dat je niet eens kunt lijnen tijdens je zwangerschap, ik word gewoon misselijk bij een lege maag, je lichaam geeft zelf wel aan dat je weer moet eten...
     
  15. Ally

    Ally Fanatiek lid

    22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    hallo,Gulay

    ik zou ook maar effe wachten met afvallen.
    een vriendin ,ze is gezond ,is nu 7 mnd zwanger en zij is zelfs 2 kilo afgevallen,door haar zwangerschap ze vindt niks lekker ,ze denkt niet eens aan eten,haar baby is gewoon gezond,maar de vk maakt zich wel zorgen,want ze moet natuurlijk wel energie hebben om te bevallen.
    ik ben ook een beetje zwaar ,maar ik wil heel graag zwanger worden,en afvallen kan na de zwangerschap ook,ik denk als je gewoon gezond en matig eet komje tijdens de zwangerschap ook niet veel aan.

    groetjes Ally
     

Deel Deze Pagina