Vanmorgen test gedaan maar helaas geen tweede streepje...het is nu al na m'n NOD ( was er gevoelsmatig echt van overtuigd zwanger te zijn). Kan het nog te vroeg zijn? Heeft het nog nut om bijvoorbeeld maandag nog eens te testen of is het mezelf voor de gek houden? Zijn er nog meer meiden die eerst geen streepje hadden en later wel?
Weet je wanneer je eisprong was (ovu testen of temperaturen?) Hoeveelste cyclus zonder pil is dit? Holang waren je afgelopen cycli??
Heb gisteren een topic geopend met dezelfde vraag! Misschien heb je wat aan de antwoorden http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/554988-wie-testte-pas-na-nod-positief.html Ik werd gisteren zelf die ochtend nog ongesteld dus geen succesverhaal voor je helaas vorige zwangerschap ook pas na NOD positieve test (eindigde wel in een miskraam helaas).
Nou ik heb zo veel negatieve testen gehad dat ik gek dacht te worden. Bloedtest bij dokter gaf overduidelijk positief (bijna 6 weken) en de duurste test bij de apotheek gaf bij 6 weken ook positief! Bloedtest geeft wel de grootste zekerheid.
Bij mijn middelste had ik pas 10 dagen na NOD een tuurtestje, pas 12 dagen na NOD een duidelijke streep. Wel al 14 dagen kwaaltjes, voelde me errug zwanger ... dacht ik echt dat ik gek aan het worden was! De 6e test die ik deed was dus pas positief. Later bij termijnecho een week teruggezet, ik was minder lang zwanger dan gedacht, dus onverwacht laat ei/late innestelling of combinatie van beide . (ze wordt nu bijna 6 jaar ) Zolang je niet ongesteld wordt, rustig blijven door testen ... (ik deed om de dag)