My Ovulation Chart Ik snap er werkelijk niks van. Eerst zegt ff: eisprong op dag 14. Vervolgens krijg ik weer waterig slijm (ik heb praktisch nooit eggwhite) en raakt ff in de war. Na de tempdip en stijging zegt ff ei op dag 22, maar na mijn temp van vanmorgen zette ff m ineens weer terug op dag 14. Wie laat er een leuke theorie op los?
Ik denk als je je afscheiding rond cd 22 weg haalt dat FF niet zo van slag is. Je vult namelijk afscheiding in die hoort bij je vruchtbare dagen. Voor zover ik het nu zie zou ik cd 14 zeggen.
Ja maar die heb ik ingevuld omdat ik die afscheiding ook had.. lijkt me toch dat ik die dan kan laten staan? En die temperatuurdip daarna snap ik dan ook niet helemaal..
Als ik je basale temp van je vorige cyclus bekijk dan zit je daar nu nog op wat zou betekenen dat je ei nog moet komen Ook vorige maand was je ei pas op dag 28. Wat voor een thermometer gebruik je en temp je elke dag om hetzelfde tijdstip voordat je je bed uit komt?
Pfja van vorige cyclussen hoeven we niet uit te gaan, want de ene cyclus duurt 26 dagen, de ander 42, dan weer 30.. geen touw aan vast te knopen.. ik dacht eerst dat ie cd 14 gesprongen was maar alles wees erop dat t toch cd 22 werd. Zou het dan steeds niet lukken ofzo? Ik gebruik een thermometer van Braun en temp elke ochtend rond 7:30 rectaal. Daar zit t m niet in .
Oh.. hmm.. ik zal es kijken wat er gebeurt als ik dat weg haal. Het helpt zeker niet als ik zeg dat ik al vanaf cd 14 af en aan buikpijn heb? Ene keer soort krampjes, andere keer een zeurend gevoel, weer andere keer een zwaar gevoel in mijn onderbuik.. Ik ben een beetje gefrustreerd geloof ik, omdat mijn cyclus zo wisselend is en ik geen snars van mijn lijf snap Tnx voor jullie reacties trouwens!
zie toch echt een heel kruis staan in je kaartje. Kan zijn dat FF twijfelt door je dip bij cd 22. Niet vergeten dat FF natuurlijk ook maar een computerprogramma is. Ik heb al vaker gehad dat ik het niet met FF eens was.
Ja klopt, komt omdat ik op cd 13 en 14 de afsheiding weer ingevuld heb. Ik snap alleen die tempdip van 2 dagen niet. Een dip hoort toch niet onder je baseline te komen? Ik dacht dat de temp na de eisprong boven de baseline moest blijven.. heb t ook nog niet eerder zo gehad.
En ook dta heb ik l vaker gehad in de afgelopen jaren. Het kan gewoon gebeuren. Een vrouwenlichaam is een moeilijk ding om het zomaar te zeggen. Bij sommige wordt gesproken van een innesteldip, maar ook dat weet je pas zeker aan het eind van je cyclus. En ik heb het al zo vaak gehad als ik niet zwanger bleek. Hoe dan ook het is een verwarrend gedoe allemaal en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis.
Dankjewel voor het meedenken! Ik kan niet zo goed tegen de onzekerheid geloof ik. Zwanger of niet, ik vind het onregelmatige echt killing! Naja, uiteindelijk kan ik er toch niks aan veranderen, dus ik moet het maar gewoon laten gebeuren allemaal. Volgens mij is mn lf gemiddeld 12 dagen. Zou betekenen dat ik morgen ongesteld moet worden.. t zal mij benieuwen!
Ik blijf erbij dat je ei nog niet is geweest. Je temp nu ligt nog steeds rond dezelfde basale temp als vorige masnd. In de regel is je basale temp elke cyclus hetzelfde.
Zucht.. ja daar zit ook wel weer wat in. Maaar.. wat ik nu ook invul aan temperaturen de komende dagen, ff houdt mn ei op cd14.. denk dat ik maar gewoon moet stoppen met denken en t gewoon maar moet afwachten..
Ik snap mn kaartje nog steeds niet helemaal. Of ff begrijpt m niet. Ik denk toch echt cd 22, maar wat ik ook verander, ff zet m daar niet. Heb ik nu gelijk of heeft ff gelijk?