Hallo meiden, mn topic zal wel weer niet goed staan, maar dat merk ik dan wel weer. ik ben 3 maanden geleden bevallen van een dochtertje en tot op de dag van vandaag nog niet ongesteld. wel heb ik vorige week slijm.. soort vruchtbare rekslijm gehad met daarin een paar slierten bloed.. voor de rest door heeeel mn lichaam steekjes en ook steken in mn liezen daarbij is t ook net of er een baby in me buik zit die ik voel trappen heb van de week 2 testen gedaan beide na afloop tijd een lichte niet gekleurde streep dus moet je beschouwen als negatief en toennet een kruidvat +test gedaan want die 2v5 waren op.. daarop zie ik geen + dus kan ik er wel vanuit gaan dat ik niet zwanger ben.. gelukkig want ik ben er namelijk nog niet aan toe aan nog een kindje.. mocht ik wel zwanger wezen is het welkom hoor daar niet van we willen ze toch snel achter elkaar maar zo snel ook weer niet is er hier iemand die dit herkent.. dat slijm met bloed.. en steeds die steken en rommelende darmen.. ( komt niet door de honger ) na een zwangerschap? en wanneer zette bij jou je menstruatie door? Liefs fay
Hey, Na mijn zwangerschap duurde het ook weken voordat ik ongesteld werd. Iedere keer dacht ik nu komt het, dacht ook een eisprong gehad te hebben. Maar er kwam niets. 3 testen gedaan en negatief (gelukkig!) Pas na 13 weken werd ik ongesteld.
Het zou zo maar kunnen dat het je eisprong is die je voelt. Mijn ervaring is nl wel dat je cyclus en hoe alles aanvoelt heel anders kan zijn dan voor je zwangerschap. Ik voel nu halverwege de cyclus pijn in m'n liezen, en een soort menstruatiepijn, en heb heel licht bloedverlies. Ik hou het er maar op dat het dan m'n eisprong is. Als dit het geval is, zou je over een week of 2 ongesteld kunnen worden. Ik neem aan dat je een vorm van AC gebruikt aangezien je nog niet meteen weer zwanger wilt raken. Je kúnt al hartstikke vruchtbaar zijn. Ik kreeg m'n eerste menstruatie 3 mnd na de geboorte van m'n oudste, en 5 mnd na de geboorte van de jongste. Ik gaf beide keren nog volledig BV toen het zover was.
woow sorry heb hier zolang niet geantwoord.. en indd we gebruiken condoom.. maar ja niets//bijna niets is 100% veilig.. tot op heden nog niet ognesteld..wel weer veel slijm:S.
Ik heb na m'n bevalling 5,5 maand moeten wachten op m'n eerste ongi (kolfde wel af gedurende 6m, dat zal er ook iets mee te maken hebben denk ik ) Maar heb dat ook een paar keren gehad, zo slijm met sliertje bloed. Elke keer dacht ik dat ik ongi werd, maar niets.
ja maar heb wel veilige sex gehad. ( nja kan altijd maar wrm zou t mij gebeuren?:O) de dokter had ook al een test afgenomen maargoed dat is intussen ook al 2 weekjes terug ofzo
slijm met sliertje bloed had ik ook.. al tijdje geleden. en borstvoeding geef ik niet.. heb ik in t begin gedaan maar t kwam niet op gang en voor mn dochter ging t niet. dus das dan wel raar want als je bv geef is t gwn zo dat t langer kan duren
Hallo meid Toen ik bevallen was had ik ook wat jij hebt,ik heb zelfs zw test gedaan toen kreeg ik ook 2 trepjes, ik dacht NEEEE hé,maar ben ga onderzoeken maar dat komt omdat horm. HCG nog hoog in je bloed zit,het is nog vroeg,en dat je alles nog voeld enzo dat is puur psy...geen zorg
bij mij kan er zoiezo geen oud hcg meer inzitten want ben een paar dagen na de bevalling opgenomen geweest in t ziekenhuis ik had een HB van 2,8 al t bloed die er vaginaal uit hoorde te gaan bleef in mn buik zitten dus heb een bloedtransfusie gehad en een dag later is er nog een stuk placenta weggehaald..en alles schoon gemaakt..