Heb gisteren een miskraam gehad.... Ik was pas heel pril zwanger. waarschijnlijk bijna 5 weken voor diegene die een foto willen zien.... T ziet er wel een beetje viezig uit Bekijk bijlage 131914
Veel sterkte! De foto zegt mij niet zo veel om eerlijk te zijn. Weet niet precies wat wat nu eigenlijk is? Best groot eigenlijk al he? Alles bij elkaar (vruchtje, vruchtzakje etc). Hopelijk kun je alles gauw een plekje geven. Liefs, Kweenie
jeetje, wat erg! sterkte! voor diegenen die nog meer foto's willen zien, ik heb een foto van ons vruchtje in mn album (vruchtje 7 weken, bij 9 weken zwangerschap)
Hoi, wat erg, ik verlies al 4dage bloed , sinds gister helder rood bloed, en gister avond best veel rood bloed, toch even naar het ziekenhuis geweest, en het bleek dat ook ons kindje het niet gaat maken op deze wereld. Ik vanmorgen best veel buikkrampen gehad, maar nogsteeds geen (echte) miskraam gehad, dus vanmiddag weer naar het ziekenhuis geweest, echo gemaakt, en bleek dat het vruchtje en zakje enz. er nog zat.. Ik word donderdag gecurreteerd, moest net om half 9, i tablet Mifegyne 200mg in nemen. donderdag ochtend om half 6, 1tablet Diclofenac Retard 75mg en 2 tabletten Cyotec.. En dan weer donderdag ochtend om half 8 weer Diclofenac en 2 paracetamol 500mg.. en om half 9 word ik dan geopereerd onder plaatselijke verdoving.. Ook niet zo fijn dus, ik weet dus niet wat ik er van moet verwachten, hoe is bij jou is gegaan, spontaan waarschijnlijk? ohja ik ben nu 6weken en 3dagen zwanger.. was...
en @ Surf, ik zou graag je foto willen zien.. mischien raar maar ik wil wten wat er uit me lichaam donderdag word gehaald..
Ik heb een hele "mooie " foto kunnen maken van ons vruchtje van 5,4 wk.. zelfs de vk vond het heel bijzonder om te zien hoe in tact alles was... Tis mij heel dierbaar... Sterkte iedereen...