dieetpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavan1, 7 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    ik neem voor het moment dieetpillen,maar als het blijkt dat ik zwanger ben stop ik er wel bij,maar zou dit nu al een nadeel zijn voor een eventuele zwangerschap,zou dit een miskraam kunnen uitlokken?

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik weet niet wat voor stoffen er in die pillen zitten, maar weet wel dat het niet verstandig is om tijdens de zwangerschap af te vallen. Dit omdat je lichaam allerlei gifstoffen opslaat in je vetcellen. Deze komen in je lichaam vrij als je gaat afvallen.
    Je lichaam kan deze goed afbreken, maar of het verstandig is rond je zwangerschap?

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Dieetpillen mag idd niet bij een zwangerschap. Tegen de tijd dat je weer dat je zwanger bent ben je al even zwanger en zijn alle celdelingen al geweest, ik zou dus nu stoppen want het allerbegin vd zwangerschap is het belangrijkst. Daar worden alle organen ed aangelegd. Ook heeft het kindje vrijsnel een bloedband met je. Maar waarin afvallen als je zwanger wil worden? Die kilo's komen er dan toch weer aan, en zijn ook nodig, dus ik zou ze niet gebruiken, medicijnen mag je sowieso liever niet tijdens een zwangerschap alleen indien noodzakelijk

Deel Deze Pagina