eisprong of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaAnnemieke, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaAnnemieke

10 okt 2014
    89
    0
    0
    Hallo dames,

ik had dinsdag een echo en de echoptist zei dat woensdag of donderdag de eisprong zou zijn (eitje was 18,5mm)

Dus woensdag en vrijdag gemeenschap gehad...

nu had ik 3 dagen (tot vandaag) best veel slijmverlies, vandaag niet meer maar mijn buik voelt heel hard aan en gespannen (en het zijn niet mijn darmen, weet ik 100% zeker).

Kan dit met de eisprong te maken hebben dat die nu zo laat is of zal dit met de innesteling te maken hebben? of geen van beide??

2. MamaAnnemieke

10 okt 2014
    89
    0
    0
    iemand....? :$

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Een eitje kan wel doorgroeien tot 25 mm voordat ie springt, dus denk dat je uiterlijk vrijdag/zaterdag je eisprong gehad hebt en dat dit naweeën zijn van je eisprong.

Een innesteling vindt gemiddeld 5 tot 10 dagen na eisprong plaats dus daar is het nog te vroeg voor.
    Overigens merken verreweg de meeste vrouwen niks van de innesteling.
    Hoop dat je over anderhalve week een positieve test hebt!

4. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tijdens mijn eisprong heb ik wel veel doorzichtig slijm/afscheiding..

5. MamaAnnemieke

10 okt 2014
    89
    0
    0
    Tot nu toe elke keer gesprongen tussen de 20 en 22 mm. Ik ben al 1,5jaar onder controle bij de gyn en het is altijd hetzelfde geweest. Dus denk echt wel dat die woensdag of donderdag gesprongen is..

Ik hoop zo op een positieve test over 1,5 week :( Dan zouden we mooi op ons trouwjubileum een test vast kunnen hebben half december!

Deel Deze Pagina