week voor nod wat bruinige afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eline2014, 1 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline2014

eline2014 Niet meer actief

Zit nu week voor nod gister had ik wat roze afscheiding. En nu sinds vandaag heb ik wat bruinigs in mn slip zitten.
    Dit nog nooit eerder gehad.
    Iemand idee wat dit kan zijn?

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Hier precies hetzelfde! Bij mij is het tot nu toe slecht nieuws geweest en heb ik dit iedere maand voordat ik ongesteld word! Met een beetje geluk is het innestelingsbloeding... maar eerlijk gezegd heb ik de hoop voor deze ronde voor mezelf opgegeven! Ik hoop voor jou dat het positief uitpakt :)

3. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik had dat 2 dagen voor mn NOD... Dacht dat ik ongie ging worden.... Niet dus 😝

4. meandewoud

6 aug 2014
    27
    0
    0
    NULL
    Duivendrecht
    Hey dames,

Ik heb op dag 28 van mijn cyclus een druppel bloed in mijn slipje gevonden.. en nog een druppel bij het afgeven.
    Ik heb een onregelmatige cyclus van ongeveer 36 dagen..
    Nou was het gisteren dag 40 van mijn cyclus.. en nog geen menstruatie te bekennen.. durf gewoon niet te testen om de welbekende teleurstelling..
    Voel van alles... maar dat heb ik vaker gehad..
    Iemand hier ervaring mee??

Groetjes Jennifer

5. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nee sorry geen ervaring mee,maar je bent je langste cyclusdag voorbij dus wie weet!? Ik zou een testje wagen, deze onzekerheid is ook niets toch!? Misschien negatief maar dan weet je wel waar je aan toe bent... en wie weet wel positief en tijd voor een feestje ;)

6. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Trouwens wel ervaring met vanalles voelen maar dan toch niet zwanger zijn :( helaas kunnen vrouwenlichamen ons goed voor de gek houden! Maar ook hierbij heb ik liever de zekerheid van een test, dan onzekerheid!

7. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Spannend! Hoop dat het raak is!

8. meandewoud

6 aug 2014
    27
    0
    0
    NULL
    Duivendrecht
    Hey Dames,

Ja 40 dagen is mijn langste cyclus en dat was gisteren!
    Heb al 2 weken last van steken/trekkend gevoel onder in me buik en laag in mijn rug.. gevoelige tepels...
    Ga morgen maar een testje wagen hopelijk een feestje :)

Groetjes

Deel Deze Pagina