Zit nu week voor nod gister had ik wat roze afscheiding. En nu sinds vandaag heb ik wat bruinigs in mn slip zitten. Dit nog nooit eerder gehad. Iemand idee wat dit kan zijn?
Hier precies hetzelfde! Bij mij is het tot nu toe slecht nieuws geweest en heb ik dit iedere maand voordat ik ongesteld word! Met een beetje geluk is het innestelingsbloeding... maar eerlijk gezegd heb ik de hoop voor deze ronde voor mezelf opgegeven! Ik hoop voor jou dat het positief uitpakt
Hey dames, Ik heb op dag 28 van mijn cyclus een druppel bloed in mijn slipje gevonden.. en nog een druppel bij het afgeven. Ik heb een onregelmatige cyclus van ongeveer 36 dagen.. Nou was het gisteren dag 40 van mijn cyclus.. en nog geen menstruatie te bekennen.. durf gewoon niet te testen om de welbekende teleurstelling.. Voel van alles... maar dat heb ik vaker gehad.. Iemand hier ervaring mee?? Groetjes Jennifer
Nee sorry geen ervaring mee,maar je bent je langste cyclusdag voorbij dus wie weet!? Ik zou een testje wagen, deze onzekerheid is ook niets toch!? Misschien negatief maar dan weet je wel waar je aan toe bent... en wie weet wel positief en tijd voor een feestje
Trouwens wel ervaring met vanalles voelen maar dan toch niet zwanger zijn helaas kunnen vrouwenlichamen ons goed voor de gek houden! Maar ook hierbij heb ik liever de zekerheid van een test, dan onzekerheid!
Hey Dames, Ja 40 dagen is mijn langste cyclus en dat was gisteren! Heb al 2 weken last van steken/trekkend gevoel onder in me buik en laag in mijn rug.. gevoelige tepels... Ga morgen maar een testje wagen hopelijk een feestje Groetjes