Eisprong of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hey meiden, ik ben in mijn eerste ronde om zwanger te worden van een derde wondertje. Nu had ik gisteren iets heel geks maar ik zal beginnen met mijn cyclus uit te leggen eerst dan is er een beter zicht op! 😉

12 maart: begin regels
    22, 24, 25 maart: buikkrampen zoals beginnende regels maar geen bloed ofzo
    29 maart: 1 druppeltje rood bloed bij afvegen en daarna heeeel klein beetje licht bruin bloed, drukgevoel in de buik, buik opgezet en gevoelig, tintelende en gevoelige borsten.
    30 maart (vandaag): drukgevoel in buik, tintelende en gevoelige borsten.

Heb ik nou gisteren of 22,24,25 maart mijn eisprong gehad?

Heel gek allemaal! Bij mijn vorige zwangerschap was ik onder toezicht ivm behandelingen. Bij mijn eerste zwangerschap weet ik het niet meer!!

Mss kunnen jullie mij een beetje helpen?

Grtz

2. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Het klinkt idd alsof je rond 25 maart je eisprong hebt gehad, het kan ook zijn dat 29 maart je een ovulatiebloeding hebt gehad. Die opgezette buik klinkt als "last" van hormonen, in dit geval dus progesteron.
    Het lijkt me bijna geen innestelingsbloeding want dan zou je wel erg vroeg je eisprong hebben gehad, zeker aangezien je nog maar net van de pil bent. Maar niets is onmogelijk zeker niet met die rare vrouwenlijven ;) Ik zou als ik jou was mijn ovulatie op de 29ste houden. succes!

3. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Volgend de gyn zag alles er perfect uit in mijn lichaam toen ik op controle ging dus het zou wel kunnen dat alles al goed werkt. 😉 maar het valt me op dat ik rond de 24/25ste een hogere sexdrift had dan nu. Het trekkerig, zeurderig gevoel in mijn buik blijft echt gewoon. Het voelt alsof hij gespannen staat!
    Gisteren 1 keer klein beetje rood en anders niets meer!!

Gek allemaal! Als ik mijn cyclus zet op 28 dagen dan zou mijn eisprong idd rond de 25ste geweest zijn en dan zou nu de innesteling wel kunnen... Pfffff! Lastig, he!!

4. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Het blijft lastig allemaal. Alles kan idd, maar meestal de eerste ronde moet je lijf nog op gang komen. Het kan echter wel meteen hoor! Mijn zus was na het stoppen met de pil meteen zwanger die heeft dus ook geen ongi meer gehad na het stoppen. Alles wat je kan doen is afwachten, helaas! Dat wachten is zo irritant!!

5. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Vandaag heb ik ook van dat plakkerig dik witverlies... Dat zwaar gevoel in mijn buik blijft en het menstruatiegevoel ook zonder 1 druppel bloed!!

En nog zolang wachten om te testen... Pfffff! 😁

6. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Het is nog steeds erg vroeg om het echt zwangerschaps symptomen te noemen. Zodra je jouw eisprong hebt gaat je lichaam in hoog tempo progesteron aanmaken, van dit hormoon kan je ook echt zwangerschap achtige klachten krijgen. Als het eitje bevrucht is en ingenesteld ga je pas het hcg (zwangerschapshormoon) aanmaken. Dus in principe als je de 25ste je ei hebt gehad kan dat op zijn vroegst vandaag pas gebeurd zijn. Meestal krijg je pas vlak voor je nod de eerste zwangerschaps kwalen omdat het hormoon dan al aardig in je lijf zit. De rede dat je ook pas kan testen op je nod is omdat je dan genoeg ervan in je lijf hebt. De ongi achtige krampen kunnen een eventuele innesteling zijn maar het is zeer zeldzaam dat vrouwen dit voelen.Het enige wat je dus helaas kan doen is afwachten..Sterkt! Ik hoop dat je over een 1,5week een positieve test in handen hebt!,

Deel Deze Pagina