Hoi allemaal, Even een vraagje.. Waarschijnlijk op donderdag 3 of vrijdag 4 september mijn ovulatie gehad, gebruik nog geen testjes maar had 'het' slijm. De eerste ronde een cyclus van 28 met op dagen 14 mijn vermoedelijke ovulatie, dit is ronde 2. Heb sinds vandaag wat steekjes rond m'n baarmoeder en vlagen misselijkheid.en sinds gister lijken de klieren op m'n tepelhof ook wat groter Beeld ik me iets in of kan dit wat zijn? Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik ben ook net zo gek hahaha, 2 dpo en heb allerlei steekjes gehad vanmorgen. Weet zeker dmv ovulatietesten en tempen dat ik m zondag heb gehad. Meer dan wachten kunnen we niet doen want dat lijkt mij ook veel te vroeg
Dankje voor de reacties! Inderdaad star87 dan wachten we geduldig af, Ben pas net begonnen en heb nu al geen geduld dat zal nog wat worden...
Haha hier idem dito. Nu weet ik wel dat een aantal symtomen ook door je ovulatie kunnen komen. En slijm is bij mij altijd zon 2 dagen lang maar wel voor de eisprong, dus kan ook zijn dat je zaterdag geovuleerd hebt. succes en leid jezelf af
je kunt nu nog niets voelen. Duurt 6-10 dagen na je ovulatie voordat het innestelt. Het kan wel te maken hebben met je eisprong
Bedankt voor de reacties. Ben echt nog een leek 1e klas haha. Had inderdaad al wel gelezen dat het eigenlijk helemaal niet kon maar dacht misschien zijn er hier wel meer waarbij t toch een zwangerschap was. We wachten nog even af!