Eisprong of menstruatie?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Marriedgirl, Apr 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

May 13, 2012
    585
    2
    0
    Even kort mijn situatie:
    7 maart eerste dag van mn laatste menstruatie. Ik ben al zo'n 3 jaar gestopt met de pil, maar onregelmatig/lange cyclussen hoort gewoon bij mij (voordat ik begon met de pil ook al).

Ik zit nu op dag 43, heb al eens een cyclus van 56 dagen gehad.

Ik heb al ruim 2 weken klachten, ze begonnen met vooral liespijn en buikpijn, ook vlagen van misselijkheid en algehele vermoeidheid. Dit ging wisselend goed en minder goed.

Nu heb ik sinds enkele dagen ook wat pijnlijke borsten, af en toe troebele urine en mn afscheiding is soms wat wit en dik (verlies niet abnormaal veel).

We zitten in ronde 1, en ben vanaf maart aan de Etos Zwanger Worden capsules omdat ik hoop dat mn cyclus korter wordt. Dit lijkt zo te zijn, want naar mijn idee gebeurt er vanalles of is er al iets van een eisprong gaande geweest?

Ik weet niet of mn symptomen nu bij een (naderende of net verlopen) eisprong hoort, of dat het alweer een voorbereiding op NOD is? Ik weet dat ik het uiteindelijk toch zal moeten afwachten, maar kan het allemaal even niet plaatsen.

Volgens mijn app (Womanlog) zou ik bij een cyclus van 56 dagen (wat gemiddeld is voor mij) morgen (19 april) mn ovulatie hebben. Maar dit lijkt al geweest gezien de symptomen? Vooral door het feit dat ik een aantal dagen flinke liespijn had, deed mij doen denken dat ik een eisprong had....

We hebben om de dag, soms twee dagen achter elkaar, seks gehad, dit omdat ik (nog niet) bezig wil gaan met ovulatietesten. Zijn net begonnen, dus wil het eerst zonder proberen.

Wie herkent bovengenoemde symptomen specifiek bij een eisprong of menstruatie?

2. Cara

Cara Actief lid

Jul 19, 2012
    214
    0
    0
    Finishing operator@Pfizer
    Niel
    Heb je al eens een testje gedaan?
    Want ik heb ook wel pijn aan m'n lies bij een naderende eisprong, maar dan altijd maar aan 1 kant.
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik pijn aan alletwee de kanten, maar eerder een trekkerig gevoel en dat bleek bandenpijn te zijn.
    Missch volgende maand toch maar eens ovulatietestjes gebruiken, dan weet je toch wanneer je uw eisprong hebt he!
    Veel succes in ieder geval! xx

Share This Page