Hallo allemaal, Al jaaaaaaren heb ik het gevoel dat ik een echte jongensmoeder ben. Ik heb gewoon echt het gevoel dat ons eerste kind een zoon wordt, is dat gek? hebben meer een voorgevoel (gehad)? Ik weet wel dat ik het allebei geweldig zou vinden hoor maar ja blijf zo'n gevoel houden
altijd gedacht dat ik een of 2 meiden zou krijgen, ben dan ook echt gek op leuke meidendingen, invlechten enz. Ik heb 2 stoere jongens!
Ik wilde zoo graag een meid ik dacht ook echt tot op de laatste dag dat het een meid zou zijn.. Maar ik heb de allerliefste zoon gekregen hihi Stiekem hoop ik wel dat de volgende een meisje is
Ik denk ook niet dat ik kan wachten tot na de bevalling, ik wil denk ik een knalroze of een echt stoere kamer! En ik heb bijzonder weinig geduld hahaha!
Toen ik nog een klein meisje was (ben nu trouwens niet veel groter, haha) speelde ik altijd dat ik moeder was van een dochter. Nooit kwam er een jongen in voor op de één of andere manier. Eenmaal aan het werk in de kraamzorg vond ik het geweldig als mensen een zoontje kregen, maar ik kon me niet voorstellen hoe het zou zijn als ik zelf een zoon zou krijgen. En sja, toen werd ik zwanger. De roze wolk was vanaf het begin echt roze op de één of andere manier. Toen kwam de 20-weken echo, en mijn voorgevoel is blijkbaar altijd goed geweest! Chinese geslachts-kalenders, oude wijsheden over gemeenschap op bepaalde momenten en pendels, in mijn geval allemaal onjuist. Die wezen toch echt allemaal in de richting van een jongetje. Laat ik voorop stellen dat een jongetje net zo welkom was geweest hoor, er was vast een wereld voor ons open gegaan. We lijden gewoon aan een ernstige vorm van tunnelvisie, haha. In mijn geval heeft het niets te maken met een voorkeur, maar alles met een voorgevoel.
Ik hb altyd al het gevoel gehad dat ik een jongensmoeder ben! Onze eerste kindje is dan ook een zoon en nu zijn we bezig voor een tweede en ben ergens ervan overtuigd dat dat weer een jongen word gek he? Haha .. Meisje is naturlijk ook heel leuk hoor ! Maar het gevoel blijft
Ik heb altijd het gevoel gehad dat ons eerste kindje een jongetje zal zijn. Maar ik zou allang blij zijn als we überhaupt een kindje kunnen krijgen.
Heb nooit mezelf gezien als een jongens- of meidenmama maar op de momenten dat ik zwanger bleek had ik beide keren direct een jongensgevoel. Ik bén nu wel een jongensmama maar ook met jongens kan je cupcakes bakken hoor
Mijn zus wilde zo graag een meisje en had zich er helemaal op ingesteld en haar vriend ook.. Maar het is een jongetje haha!! Ze moeten nu beide aan het idee wennen. En waren er beide helemaal stil van toen ze het hoorden.. Ze hebben het pas vorige week te horen gekregen hoor Mijn vriend denkt dat onze eerste een meisje word.. zou t geweldig vinden natuurlijk!! Lekker tutten.. maar we zouden beide een jongen ook geweldig vinden eerst maar eens zwanger zien te raken!!!
Ik kon eigenlijk ook niet wachten.. maar meneertje wilde niet laten zien wat het werd en lag er steeds met de kont naartoe Heeft dwarsgelegen zwangerschap
Ik heb altijd 4 kinderen willen hebben en heb ook altijd gedacht dat het jongen, meisje, jongen, meisje zou worden. Nou heb ik er inmiddels 3 en tot nu toe klopt het. Ben dus benieuwd of nr 4 er nog komt en dit een meisje zal zijn......
Ik heb sterk het gevoel dat we eerst een jongetje krijgen, maar ml juist een meisje! Haha. Dus ben erg benieuwd wie er uiteindelijk goed zal zitten
leuk al die voorgevoelens bij ons de familie worden veel meisjes geboren misschien dat ik daarom een jongen extra leuk zou vinden
Nooit een voorgevoel gehad.. nu ook (nog?) niet... een vriendin van mij claimt heel goed te voorspellen maar bij navraag in de vriendinnengroep blijkt ze het veel vaker verkeerd te hebben dan goed... zoals bij haar eerste eigen zoon (ze kreeg ZEKER een meisje)
Ik dacht altijd een meisje te krijgen. Kon mezelf niet voorstellen als jongensmoeder. Maar, je raad het al... Ik kreeg een zoon!
Hier ook altijd geweten twee dochters te zullen krijgen. Maar nee hoor, het wordt "overduidelijk een jongen".
Ik heb altijd (van kindsafaan) al het gevoel gehad dat mijn eerste een meisje zal zijn. Stiekem hoop ik toch op een jongen. Mijn moeder had hetzelfde met mij, altijd het gevoel dat het een meisje zou worden, en hopen op een jongetje, maar het werd toch een meisje!). Als wij nu nadenken over namen, dan praten we enkel over meisjesnamen... gek... Heb 8 pendels gekregen, allemaal dezelfde maand en allemaal voorspellen ze een meisje... ben benieuwd!
haha leuk topic Het leek mij echt super om een meisje te krijgen toen ik nog niet zwanger was.. de eerste weken van de zwangerschap dacht ik ook een meisje maar toen ik de 1e echo had gehad (alleen nog maar een vlekje met een hartje toen) wist ik het.. dit is een jongetje.. En ja hoor bij de 20 weken echo was het overduidelijk een meisje leek me leuk maar ik ben super blij met mijn kereltje!! En wie weet de volgende.. haha maar goed een jongetje erbij lijkt me ook heerlijk! (en daar hebben we alle kleertjes al voor)
Ik heb het bij mijn zus altijd goed gehad, sterk voorgevoel voor een jongen. en dat werd het.. Bij mijzelf vanaf begin af aan een sterk gevoel had voor een meisje! zo voelde ik me ook, en het is inderdaad bevestigd! voorgevoel voor de komende kindjes erna, dat heb ik nog niet haha!