Meiden, Vanochtend getest ~ vandaag of morgen is mijn NOD. weet het niet precies; mijn temp was vorige maand 10 dagen hoog & nu voor de 13e dag... Met deze uitslag... nog bang zijn dat het vals positief is??? Dat ie morgen negatief is??? Durf het nog niet te geloven!!!
Thnx meiden... Durf het nog amper te geloven. Ben nu op m'n werk; en echt zo van 'is het wel echt zo'... Gewoon een beetje bang dat het een foutje is en de test morgen negatief is.... Kennen jullie dat gevoel van onzekerheid?? Kan het gwoon nog niet bevatten! Maar eigenlijk is de foto niet eens helder; ik kreeg het niet goed voor elkaar.... Donker, schemerig, lichtval niet goed... En haast weer om naar 't werk te gaan met een serieus hoofd... Heeeel onwerkelijk!!! En onbevattelijk...
Die test is echt wel positief hoor! Niet iedereen heeft op haar rond een heeeeel donkere teststreep. De mijne werden pas een week na mijn nod echt heel duidelijk. Kortom, gefeliciteerd!!
haha meid als die niet positief is dan eet ik mn laptop op. Je bent hartstikke zwanger, gefeliciteerd!