eisprong of niet na curretage?

Discussion in 'Miskraam' started by Menn26, Jul 22, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Menn26

Menn26 Lid

Jun 7, 2016
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Helaas heb ik 3,5 weken geleden een curretage gehad. We hadden hierin geen andere keus door de gezondheid van ons kindje. Ik was 17 weken zwanger toen de curretage plaats vondt.
    Ben maandag op controle geweest bij de huisarts en die gaven aan dat alles er goed uit zag en dat als ik eraan toe ben weer opnieuw zwanger mag worden.
    Na al het negatieve nieuws, toch nog een klein beetje iets positiefs.
    Mijn bloedingen waren na de curretage niet erg veel en is meer dan een week geleden helemaal gestopt.
    Nu heb ik deze week erg veel slijm verlies ook één keer lichtelijk met een beetje bloed.
    Zou dit al mijn eisprong kunnen zijn vraag ik me af?
    Ik teste met een ovulatietest negatief en overigens teste ik na 2 weken al negatief op een zwangerschap test.
    Hebben meerdere mensen misschien zo'n verhaal meegemaakt?
    Groetjes

2. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Denk dat het idd je ei kan zijn. Ik heb nu 5 wk geleden n curretage gehad en ben een paar dagen geleden ongesteld geworden. Twee weken geleden hele erge buikpijn.. Nu denk ik dat het mn eisprong toch geweest is. Kreeg hier van de gyn t advies om 1 ronde te wachten ivm iets verhoogde kans op herhaling.

3. caat

caat Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    1,195
    1
    36
    Ik bleek na mijn curretage meteen zwanger..... had na 2 weken mijn eisprong dus

Share This Page