We zijn weer een paar klus dagen verder. De vruchtbare periode zat op begin deze week en de eisprong zal gisteren of vandaag moeten plaats vinden. Het is en blijft spannend, nog 5 dagen en er is een innesteling... Hopen we. Misschien hoort het nog bij het beter worden, maar die misselijkheid sinds 2 dagen? Dat zegt toch nog niks? Dank jullie alvast..
De eisprong was gisteren of moet vandaag nog plaatsvinden? En al 2 dagen misselijk? Helaas, dat kan niet van een zwangerschap zijn. Dan moet eerst je eisprong plaats hebben gevonden. Dan moet eerst het eitje nog bevrucht worden. En het moet zich eerst nog innestelen. Vanaf dan wordt HCG aangemaakt en vanaf dan kun je zwangerschapssymptomen krijgen. Ik denk dat de misselijkheidsklachten eisprongsymptomen zijn. Dat kan ook goed namelijk. Heb je ovulatietestjes gedaan dat je zo zeker weet dat je gisteren of vandaag je ei hebt? Wel vandaag en morgen nog klussen voor de zekerheid! Enne...die innestelling vindt gemiddeld plaats 5 tot 10 dagen na eisprong. Dus van een innestelling over exact 5 dagen kun je niet spreken. Het kan wat eerder of zelfs veel later plaatsvinden.
ja die misselijkheid hebben dames vaak de dag voor de eisprong en de dag van de eisprong. En innesteling is idd meestal op dag 7 als ik de innestelidips zie van de dames die ik heb begeleid. Heel veel succes en blijf nog een dagje of 4 doorklussen want ik denk dat je eitje nog niet is gesprongen
Oh haha we hebben nu gisterenavond nog geklust zeg maar, maar die misselijkheid is nu een paar dagen. Toch leuk dat je na 3 zwangerschappen nog niet 'weet' hoe het werkt? Ik heb overigens ook gewoon mijn laatste menstruatie ingevuld op zo'n calculator en daar vandaan haal ik mijn vermoedens / planning. Dus nog even klussen daar is niks mis mee omdat het eitje ook later kan springen?
Ik was al bang dat je van een calculator was uitgegaan... Die gaan uit van gemiddelden en er zijn maar weinig vrouwen die ook gemiddeld zijn. De meeste vrouwen hebben veel eerder of veel later hun vruchtbare dagen en eisprong dan dat zo'n calculator aangeeft. En dan klus je dus mooi op de verkeerde momenten! Een calculator kan niet in jouw lichaam kijken. Om precies te weten wanneer jouw vruchtbare dagen zijn en je eisprong plaatsvindt, kun je, mocht je dat willen, beter ovulatietestjes gebruiken. Natuurlijk kun je een calculator als richtlijn gebruiken. Maar als dat zegt dat je gisteren of vandaag je eisprong vermoedelijk hebt, kan die er dus ook heel erg naast zitten. Houd daar dus rekening mee! En blijf desnoods nog een weekje door klussen voor de zekerheid.