heyy Ik ben vorige maand weer voor het eerst ongesteld geworden na m'n 2e curretage maar zelf snap ik echt niks van mijn temperatuurkaartje Bekijk bijlage 450582 ik zou 3 april ongesteld moeten worden.. maar nu gaat mn temperatuur weer omhoog en nog steeds geen menstruatie te bekennen.. ik dacht mischien ook dat mn cyclus misschien iets anders is dan normaal vanwege de curretage.. Zou het een beter idee zijn om ook gewoon ovulatietesten te gaan kopen voor volgende maand?? gr Carly
Temperatuur je wel iedere ochtend op hetzelfde tijdstip na minimaal 5 uur aaneengesloten te hebben geslapen? En doe je dat voor je uit bed opstaat? Ik vind je temperatuur namelijk erg schommelen. Een beetje, zeker voor een eisprong, is normaal. Maar ik vind de verschillen in temperatuur wel erg groot.
ik doe het niet elke ochtend op precies hetzelfde tijdstip maar normaal nooit problemen mee gehad.. het eerdte wat ik doe als ik wakker word is temperaturen en dat is altijd met minimaal 7 uur slaap..
Ik zou proberen iedere dag op hetzelfde tijdstip te temperaturen. Misschien dat je kaartje dan iets stabieler wordt.Hoever liggen de tijden nu uit elaar dat je je temperatuur opneemt?
ik temp elke dag meestal tussen 9 en 10.. veel later is het meestal niet.. ik neem mn temp rectaal op.. kzal er voortaan anders even mn wekkertje zetten
Ik vind hem ook erg grillig... je temperatuur na ei. Zou wel proberen inderdaad elke dag om dezelfde tijd te tempen als dat lukt. In het weekend laat ik de wekker gewoon gaan.. temp.. en slaap daarna verder Ik temp overigens vaginaal. Werkt prima!