Ik zit deze cyclus helemaal in spanning Eergisteren had ik een redelijke temperatuurdaling, waardoor ik dacht dat het allemaal weer over was deze maand. Alleen de volgende dag steeg mijn temperatuur weer flink en blijft tot en met heden hoog. Ten opzichte van mijn vorige cyclussen vind ik het er zelf redelijk positief uit zien. Qua temperaturen heb ik overigens niks anders gedaan dan met voorgaande cyclussen. Helaas blijven mijn zwangerschapstesten nog steeds negatief. Als mijn temperatuur morgen nog hoog is, zal ik nog maar eens een testje wagen. Ik ben echt zo benieuwd hoe deze maand gaat aflopen. Fingers crossed!
Ziet er vooralsnog goed uit volgens mij! ik weet niet hoe je temp de andere maanden loopt? en hoe lang je cyclus duurt gemiddeld? Ik heb - behalve deze ronde - altijd dat m'n temp zakt op de dag dat ik ongesteld wordt. Maar veel meiden hebben dat al een aantal dagen daarvoor. Succes met wachten, hopelijk is dit een goed teken!
Het rechtergrafiekje laat mijn voorgaande cyclussen zien. Mijn cyclus duurt gemiddeld 26 dagen. Ik had op cd 11 mijn meest positieve ovulatietest, maar als ik deze erin zet zegt FF dat ik vandaag zelfs al op 13 dpo zou zitten! Zonder ovulatietest zet FF mijn eisprong op cd 12 (zoals normaal ook altijd). Normaliter zakt mijn temp op 12 dpo al en komt deze op 13 dpo onder de coverline, daarna word ik 15 dpo ongesteld. Dus morgen even afwachten
Sorry voor de late reactie Ik ben helaas ongesteld geworden en tot op heden nog steeds niet zwanger . Het temperaturen heb ik de laatste maanden maar even achterwege gelaten, om wat meer rust in mijn hoofd te krijgen. Wie weet brengt dat iets positiefs!