Hallo allemaal, wij zijn bezig met zwanger worden van ons 2e kindje... alleen heeft de gynaecoloog ons verteld dat dit door mijn onregelmatige cyclus misschien moeilijk kan gaan. Nu hou ik dus een temp lijst bij... en ik denk dat ik maandag mijn eisprong had gezien de grafiek... maar nu vandaag mijn temp omlaag is gegaan vraag ik het me toch weer af... wat denken jullie? mijn laatste menstruatie begon op 31-5 Dit is mijn temp. van de afgelopen week: 11-6 donderdag temp: 36.5 12-6 Vrijdag temp : 36.5 13-6 zaterdag temp: 36.5 14-6zondag temp: 36.5 15-6 Maandag temp 36,2 16-6 dinsdag temp 36,5 17-6 woensdag temp 36,7 18-6 donderdag temp 36,4 Zou het dan maandag wel of niet mn ei zijn geweest? Graag hoor ik wat jullie denken!
Hoi Steffi, Ik zie aan de hand van jouw temperatuurwaardes geen eisprong. Je gemiddelde ligt rond de 36.5 Je hebt een keer een waarde van 0,2 hoger, maar daarna weer een waarde (36.4) beneden je gemiddelde. Om een eisprong te hebben moet je drie dagen aansluitend een temp hebben die minstens 0,2 graden hoger ligt. Nog even doorgaan met temperaturen dus! Ik weet niet hoe onregelmatig je cyclus is, in de zin van lange cyclussen? Maar als je laatste menstruatie op 31/5 begon, dan zou ik je eisprong niet nu al verwachten..