Denk dat ik even met beide benen op de grond moet worden geplaatst want dit wordt te frusterend. Eind mei gestopt met pil na ontrekkingsbloeding kreeg ik 36 daarna mijn eerste menstruatie die duurde 3 dagen. Dus dacht misschien dit keer weer een cyclus van maximaal 36 dagen zit nu op 38 dagen en nog geen menstruatie. Ik had vanaf cyclusdag 18 tm 22 bruinverlies gehad heel weinig puntje tampon zeg maar. Dus had zo gevoel alsof het dit keer raak was...want daarna vreselijke menstruatieachtig gevoel dat ik dkacht het is deze maand raak. Daarna geen bruinverlies meer gehad en ik wacht met smart op mij NOD ondertussen meer en meer kwaaltjes: - pijnlijke borsten - duizelig - heel veel witverlies afscheiding, natte onderbroek natte vagina zeg maar (sorry voor de vieze details) - menstruatie achtig gevoel af en toe - liespijn - pijn schaambot - misselijk vooral in avond - verstrooid loop ergens naar toe weet niet meer waarom - veel plassen vooral in de ochtend Kortom zo veel kwaaltjes dat ik denk volgens mij zit het gewoon tussen mijn oren als je echt zwanger ben volgns mij voel je dan niet zo heel veel (heb 2 kinderen maar wel 10 en 12 jaar geleden kan niet zo goed herinneren) Ik natuurlijk testen gedaan in 4 dagen al 4 gedaan. Etostesten allebei een dun blauw streepje blijkt gewoon een indroogstreep te zijn,. Vandaag vroege test van testpoint gedaan meet vanaf HCG 12 gedaan met de 3e urine van vanochtend gewoon negatief Ga geen testen meer doen zonde van het geld en als HCG 12 al niet posi test zullen de andere dat ook wel niet doen Ik wacht gewoon en hoop nu maar gewoon op mijn ongesteldheid dan weet ik teminste waar ik aan toe ben Maar blijf er bij dat ik ECHT gevoel hebt dat ik zwanger ben
Ik wil je wel even met de beentjes op de grond zetten Je kan zwanger zijn. Of ongesteld worden. Zolang je niet ongesteld bent, kan het allebei. Erg frustrerend, en je raakt compleet in de ban van allerlei 'klachten'. Om eerlijk te zijn: ik zou dat ook doen (herken het ook van toen we voor mijn dochter bezig waren, godzijdank was het in een paar rondes al raak ). Zeker als je overtijd bent. Maar al die dingen die je noemt kan je ook voor je ongesteldheid hebben - dat is niet vreemd, want in die fase van je cyclus bereid je lichaam zich voor op innesteling (maar die komt er misschien niet, of lukt misschien niet). Wij waren vorige maand nog niet 'echt' bezig - maar ik heb bij vlagen ook gedacht dat het best kon (want: steken in liezen, pijnlijke borsten, blabla etc.) Toen ging ik twee weken terug met een vriendin afspreken voor een sauna bezoek. Ik grapte dat ik wel kon omdat ik niet ongesteld zou worden de komende week (was het net geweest). Zij grapte terug door aan borsten te voelen en zei 'oh, ik voel dat het er voorlopig bij mij ook niet aankomt'. Zij kan en mag absoluut niet zwanger worden nu - en dat maakte mij er erg van bewust dat zij al die dingen ook heeft in een cyclus, en die dus ook niet noodzakelijk bij een zwschap horen. Maar goed. Ik hoop natuurlijk HEEL erg voor je dat je straks positief test. Er zijn natuurlijk zat mensen die pas later een tweede streep krijgen
Ik kan alleen maar zeggen ik duim met je mee dat je zwanger bent!!!! Die onzekerheid maakt je gek ik herken en erken het ook..... Blijf positief meis hoe moeilijk dat nu ook is. Liefs en sterkte met wachten.. Djonna
Oh zo herkenbaar! Ik was vorige maand zoooooooooo ervan overtuigd dat het raak was! Ik deed een test, maar verwachte niet dat die omo-wit zou zijn.... 2 dagen laten werd ik ongi. Maar voelde me precies zoals bij mijn andere zwschappen en dat zijn er heel wat (3x goed gegaan, 4x fout gegaan). Dus ja... bij jou kan het alle kanten nog op! Wat gaaf dat jullie voor een derde gaan! Onze kinderen waren 8 en 6 toen de jongste kwam, zo leuk wat groter leeftijdsverschil! Nu gaan we voor nr 4 en ook die is weer zo verschikkelijk welkom! Succes! Duim voor je dat het raak is!
Oh, ik wil hier ook graag op reageren. ik heb een week geleden een onderwerp geopend waarin ik vertelde dat ik sinds mijn miskraam steeds van die vage zwangerschapsklachten houd tussen eisprong en menstruatie. Steeds weer dacht ik dat het raak was. Ik ben daarvoor naar mijn huisarts gegaan en die zei dat ik niet moet vergeten dat een bevruchte eicel maar 40% kans heeft om goed in te nestelen. In mijn geval zou het kunnen zijn dat ik wel een beruchte eicel heb maar die niet goed nestelt. Bij sommige vrouwen (ik dus wellicht) duurt het innestelen zelf een paar dagen tot een week. Dat kun je voelen en het kan zijn dat je daar al zwangerschapsverschijnselen van krijgt. Als het dan mislukt, dan verdwijnen die verschijnenselen en word je ongesteld. Zeker weten doe ik het natuurlijk niet, en mijn huisarts ook niet, maar het gaf mij wel een soort troost dat ik mijn lijf toch wel goed genoeg ken dat ik mezelf niet voor de gek houd. Tussen bevruchting en zwangerschap zitten een heleboel fases waar het alsnog mis kan gaan, maar het proces is dan al wel in gang gezet, zoals mijn ha dat zo mooi zei... Misschien heb je er wat aan. groet Wilma.
Zoooo herkenbaar! Wij zitten nu in ronde 8 , en elke maand voel ik weer van alles waardoor ik denk dat het weleens raak zou kunnen zijn . Ik moet zeggen, dat ik wel steeds minder met al die kwaaltjes bezig ben. Ik maakte mezelf steeds zo gek en dan was de teleurstelling steeds weer zo groot. Ik heb nu meer iets van 'ik kan wel van alles voelen, maar eerst wil ik een positieve uitslag als bewijs haha!'.