Hallo dames, even een vraagje of jullie dit herkennen. Ik heb vanaf dat ik met de pil gestopt ben een onregelmatige cyclus. (komt wel vaker voor) Nou heb ik sinds 4 dagen erg gevoelige tepels en die ook regelmatig hard zijn. Heb ik normaal niet zo vaak. Heb al sins een week last van mijn buik niet de hele tijd maar steeds steken rechts en dan weer midden, je voelt het zeg maar ongi steken zijn erger. Is dirt nou eisprong? Of zit mijn ei vast en wil hij niet springen . Ja ik bedenk vanalles al. vorige cyclus was 45 dagen ben dr nu al weer overheen. Vorige week temp dip gehad . snap ern iet veel meer van. Zit nu weer op 36.7 en toen 2 dagen 36.1 Herkent iemand dit of weet wat het kan zijn? Oja test was gisteren vet negatief. :x Liefs Ingrid
weet niet zoveel over het tempen... het psychische gedeelte herken ik wel! je wilt zo graag zwangerschapssymptomen! ik denk regelmatig: heej dit had eerder niet, zal het deze maand dan eindelijk raak zijn? afwachten he? groetjes!
Tja dat is moeilijk te zeggen. Lastig he zo'n onregelmatige cyclus. gevoelige tepels hoor je wel vaker bij zwangeren. Wel is het zo dat wanneer je je eisprong hebt gehad en je bent zwanger dat je temperatuur hoog hoort te blijven (al heb je altijd uitzonderingen). Dus denk dat je nog even geduldig moet afwachten en anders over een paar dagen nog een tesje doen, want misschien is het nog te pril en maak je nog niet genoeg hormonen aan. Succes!
Oh lees net ergens dat je voor je eisprong een temp. dip hebt van 0.3 gr. Dus wie weet? hangt ook een beetje af wat normaal jouw minimale temp. is en jouw maximale.