Hoi Ik wil graag een 2e maar mijn wederhelft wil niet of hij weet het nog niet! Hij wil ons zoontje alles geven zegt ie. Nou ik vind dit klare onzin want de 2e kun je ook alles geven. Maar goed hij zijn mening ik de mijne. We hebben het er laatst al over gehad, maar hij moest er goed over nadenken. Zelf heeft hij 2 broers en een zus en dat klikt allemaal goed. Ik zit er best me lig er soms snachts wakker van. We zijn allebei boven de 30 dus ik wil niet al te lang wachten. Ons zoontje is 1,5. Zo ben het weer even kwijt.....
Hoi, allereerst welkom hier op het forum.. wat balen dat jij wel een tweede wil en je man (nog) niet. Ik denk dat het belangrijk is er samen goed over te praten. Hopelijk draait je man nog bij en anders valt er niet zo veel aan te doen, je moet er toch allebei voor 100% achter staan. Veel succes!
Welkom, Ja lastig inderdaad. Toch is het iets waar je beide achter moet staan. Wil hij helemaal niet meer, of nu nog even niet? Misschien kun je een tijd afspreken vanaf wanneer hij het wel ziet zitten. Ik wil als Isabella 2 is gaan kijken hoe ik er dan over denk. Ik heb er nu nog geen zin in.
Heeeel herkenbaar, deze discussie heb ik ook heel lang gevoerd met mijn man. Ongeveer vanaf dat onze dochter een half jaar was. Hij vond een kindje genoeg. Nadat ik een keer heel goed vertelde waarom ik t zo graag wil, is hij wat veranderd. Nu wil ie t net zo graag als ik....