Eisprong of toch menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cynthia, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynthia

    Cynthia Actief lid

    6 sep 2005
    243
    0
    0
    Ja, we gaan er weer voor en dat betekent dat ik vanaf nu hier ga schrijven! :D
    Maar ik heb toch nog een vraagje:

    Ruim 3 weken geleden ben ik gecuretteerd en heb daarna nog vrijwel 2 weken gevloeid. Afgelopen vrijdag (na precies 3 weken) begon ik weer wat te vloeien, maar wel helder rood bloed. Dus geen oud bloed! Niet echt veel, maar een paar keer per dag een beetje. Daarbij had ik ook nog wat buikkrampen en een drukkend gevoel op mijn bekken. Alsof ik een gordel met lood om had, zeg maar. Dat zijn voor mij hele gewone tekenen van een menstruatie, behalve dat het bloedverlies zo weinig was.
    Ook de dagen ervoor wat pms gehad... :rolleyes:

    Maarrr (nu komt het!), mijn temp is juist omhoog gegaan...
    Kan het zo zijn dat dit toch de eisprong was en dat ik daarbij wat bloed verlies? We hebben maar wel flink geklust, je weet tenslotte maar nooit! ;)

    Voor de mensen die interesse hebben; mijn cycluskalender staat hier.
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Hallo Cynthia

    Ik heb naar je temperatuurlijst gekeken, maar ik zie niet iets wat overduidelijk op een eisprong lijkt.
    Ik denk dat die nog moet komen.
    Wanneer de eisprong geweest is dan zou je temperatuur inderdaad omhoog gaan, maar dan moet je temperatuur ook hoger zijn dan in de dagen voor de eisprong, daardoor kan je duidelijk zien of je eisprong geweest is.

    Ik kan er natuurlijk naast zitten hoor!!
    Maar ik hou zel ook een temperatuurlijst bij en daar kon ik het overduidelijk in zien, vandaar.

    hmm nog even afwachten ben ik bang :oops:

    groetjes
     
  3. Niet meer actief

    Ik duim voor je hoop op goed nieuws laat het ons ff weten oke..:)
     

Deel Deze Pagina