Temp echt stabiel de hele maand!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Koosje, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Heeft 1 van jullie wel eens gehad dat de temperatuur gedurende de hele maand zo rond dezelfde waarde bleef (36.4/36.5), geen duidelijke stjigingen en ook in de laatste dagen rond de tijd dat ik normaal ongi word ook HELEMAAL geen last van mijn borsten of iets...lijkt wel alsof er niets gebeurt :confused: :confused: ....heeft iemand dit ook wel eens gehad en komt er dan daarna wel een ongi? Ik moet zaterdag/zondag ongi worden...als het goed is...

Koosje

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Is alleen als je een ei hebt dacht ik?!
    Kan dat kloppen?

3. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Je bedoelt dat mijn ei nu nog zou moeten komen? OP dag 25? Kan misschien...of er gaat geen ei komen maar ben zo benieuwd of je na zo'n maand wel gewoon ongesteld wordt..

Koosje

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Plaats je kaartje eens?

Mijn temp is nu al een week 36.3 weet dus nog niet wat er gaat gebeuren verder.

Heb je ook een keer 's middags of 's avonds getempt? Want het kan zijn dat je thermometer kapot is als ie geen andere temperaturen overdag aangeeft.

5. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    heb al eens geprbeerd kaartje te plaatsen maar doe er niet meer aan :) maar mijn temp is echt de hele maand tussen de 36.3 en 36.6 zonder duidelijke temp stijging in 1 keer...denk wel dat de ongi eraan zit te komen...dan was dit gewoon een cyclus zonder ei geloof ik..brr...moet niet te vaak gebeuren! (doodeng)

Koosje

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Als je naar je Chart gaat klik je op Sharing dan Home Page Setup en dan kopieer je de link die onder Your Charting Home Page Web Address: staat. Moet lukken toch ;).

Ik heb al zeker 4 cyclussen geen eisprong gehad.....

Deel Deze Pagina