Hoi ik heb pcos,zit nu clomid 100 te nemen voor de tweede keer.eerste keer begonnen op dag 2 en dan ei op dag 14(posi op 13) dus het sloeg aan.Dit keer begonnen op dag 4. Ik heb 24 ovutesten geprobeerd vanaf dag 9.sommige waren echt blanco en dan sommigen waren net niet donkerder dan de testlijn. Nu komt het vreemde op dag 15 en 16 heb ik getest en twee keer waren ze posi.maar even later keek ik nog eens en waren ze lichter geworden dat je ze niet als posi kon beschouwen. Maar toch had ik vruchtbaar slijm(rekbaar) die dag en op dag 16.Ook had ik ovupijn gehad en baarmoeder was hoog open en zacht.Ook bij het klussen voelde het gevoeliger...wat meestal is wanneer ik mijn ei krijg.Zelfs mijn temp is vandaag(op dag 17) de hoogte in geschoten(meer als een halve graad) maar ja wat moet ik denken met die testen??? wat denken jullie? Ook heb ik net mijn temp uit nieuwschierigheid genomen.deze morgen was het van 36.5 naar 37.2 gegaan.en nu s'avonds is het 38.1....ik heb meestal wel een hoge temp maar ja...hoger als 38 (eenmalig) heb ik nog niet gehad.ben niet ziek ofzo hoor voel me kiplekker. ik zal de link neerzetten.ik heb die dagen als posi ovutest gezet omdat ik vond dat ik toen toch echt een tweede dikke lijn had gezien. 2b07fe Ovulation charts on FertilityFriend.com oohja en vandaag heb ik erge pijn in mijn rug,gisteren voelde ik telkens trekjes in de onderbuik.wil niet zeggen dat ik zwanger ben maar het leek wel dat daar iets aan de gang was haha xxx
Je temp van 's avonds moet je niet naar kijken. Mijn temp is 's avonds ook haast 38 graden, ben gewoon warm van mezelf. Maar, net kaartje voor nu hoor. Kan niet missen dat je eisprong op dag 16 was. Maar dat met die ovulatietesten: had je dat vorige maand ook?
hoi! vorige keer gingen ze goed. de keer ervoor ook en die keer ervoor niet toen kreeg ik ook geen reactie maar temp. niet dus kon het er niet aan zien,weet wel dat ik ovupijn had en vruchtbaar slijm dusja... maar ja vandaag klussen we ook dus dat is drie dagen na elkaar dus stel dat ik morgen mijn ei heb is het ookal goed.(niet dat ik erop kan testen) en normaal gezien heb ik later dan dag 18 geen ei...maar we zien wel ik heb goede hoop want behalve de testen zegt alles dat ik een ei heb gehad.en goed geklust dit keer(denk ik) xxx