Ben net weZen zwemmen , kreeg ineens kramp alsof ik ongesteld werd. Eenmaal in het huisje terug bleek ik hele dikke witte afscheiding te hebben.... Met kramp erbij dus.... Wat nu weer denk ik dan.... T word wel heel spannend allemaal haha
Anders ik wel haha. Lief dat je zo meeleeft! Ondertussen hebben we net gegeten en ben ik wat misselijk. Pfff wat een onzekerheid!!!!
ik wil je geen valse hoop geven, maar bij mijn dochtertje was dikke witte afscheiding een teken van mijn zwangerschap! had ik normaal nooit! veel succes!
Ik ben nog steeds niet ongesteld dus hoop t enorm!!! Jesje wat een mooi meisje heb je !! ( Offtopic) Morgen weer een update..........
Dank je! Foto is al wel oud hoor, ze is al bijna 1,5 hihi. Spannend meid! Hoop voor je dat het raak zal zijn! Wel positief dat je nog niet ongi bent en dat slijm was bij mij een goed teken!
T is een lekker ding Ik ben net wakker , en weer niet ongesteld wakker geworden.... Ik snap er helemaal niets meer van . Want mn test was echt omowit. Morgen doe ik er weer een , als ik dan niet ongesteld geworden ben$ En anders maar naar de dokter. Dat ik vruchtbaar was tijdens het klussen weet ik 100procent zeker. Want zoveel vruchtbaar slijm ben ik nog nooit verloren. Wie weet is 3x dan toch scheepsrecht
je hebt vrouwen die pas ruim na nod posi testen. ik zou ook naar de ha gaan, misschien kan hij een bloedtest bij je doen
Ik word er helemaal zenuwachtig van haha. We zitten nu limburg en rijden vanavond of morgenvroeg terug naar breda.
Natuurlijk weet je nooit zeker of je een ei had he je kunt niet naarbinnen kijken Ik hoop het voor je zeker maar je zal toch ook wel eens een posi test moeten krijgen he....
HA kun je proberen maar vaak willen die niks doen....misschien die van jou wel. Maar gewoon even afwachten ... je kan zwanger zijn...je kan opeens een langere cyclus hebben begrijp dat ook he....
Mijn huisarts prikt altyd bloed als ik dat vraag... En ik ben bij de vorige 3jaar en 4dgn bezig geweest , dus dat is extra reden om mijn vraag serieus te nemen. Ook ga ik 1x in de maand naar de gyn . Maar nu word het gewoon afwachten , en 100x op een dag naar de wc . Pffff
Dat is fijn dat je zo`n ha hebt dan Die van doet het ook hoor. Maar lees zo vaak dat een ha niks doet dus bedoelde alleen maar te zeggen dat je niet gelijk moet denken dat ze iets doen. Maar jij hebt ervaring Maar wanneer moet je weer naar de gyn dan? Misschien een echo maken dan
Nou heb ik de misschien vreemde vraag. Hoe voelt je baarmoeder als je zwanger bent? De mijne zit ineens flink lager en de mond voelt hard. Gelijk aan een vingertoptje zegmaar.... Ook nog nooit gehad. Dus ik sta voor veel rare dillemma's haha