Hallo meiden, Ik lees veel op het forum, maar plaats nu toch ook zelf wat met vragen.....hopelijk kunnen jullie me wat duidelijkheid geven. De zwangerschap van m'n dochter is na miskramen tot stand gekomen met clomid. Nu voor nog een wondertje toch eerst weer zelf aan t proberen omdat ik slecht op hormonen reageer. Inmiddels wel al meerdere keren in het ziekenhuis geweest bij de gyn. Het gekke van m'n huidige cyclus is dat ik me heel goed voel. afgelopen maanden was drama, moe, buikpijn, vreselijke hoofdpijn, migraine enz. Waardoor ik zwanger leek. Nu heb ik rond de 14e dag licht bloedverlies gehad, ovutesten gebruikt en rond dag 18/19 positief, vervolgens gingen m'n darmen rommelen, vaak naar de wc en nu ik ook nog 1,5 kg afgevallen en heb ik alleen een bolletje onderin m'n buik en verder plat, maar zodra ik iets eet krijg ik een zwangere buik alsof ik dus echt zwanger ben. Vervolgens heb ik dag 28 licht roze/bloed slijm verlies 1x, dag 29 1x, en vandaag naar de gyn geweest en inwendig onderzoek en echo gehad en weer beetje bloedverlies. Gyn zegt kan of van innesteling zijn of aankomende menstruatie. Maar ik heb dit niet eerder zo gehad! (zit nu op dag 30 en moet afwachten tot 35). Ik had dik baarmoederslijmvlies, ze zag dat ik een eisprong had gehad, en uit bloedonderzoek op dag 28 blijkt een progestoronwaarde van 90 dacht ik. Ze vond dit erg hoog en niet helemaal kloppen met de verwachte eisprong/cyclus. En zei het kan ook dat je zwanger bent..... Dus om een (erg) lang verhaal kort te maken, wie kan hier iets over zeggen uit eigen ervaring bijv mbt de progestoronwaarde en bleek zwanger? Ik kan als het bloedverlies niet doorzet na dag 35 testen..... Wordt gek die spanning en onzekerheid! Het dus juist niet hebben van de zo bekende klachten en het afvallen herken ik van m'n zwschap van m'n dochter. Bij m'n miskramen juist in het begin direct heftige verschijnselen. Sorry hoor, maar wilde echt even alles kwijt, bedankt voor t lezen! Xxx
Hooiii Klinkt misschien best raar maar denk dat je beter even kunt afwachten of misschien toch stiekem een testje doen. succes
Ik weet niet wat normale progesteronwaarden zijn, maar na je eisprong is dat toch altijd hoger dan ervoor? Dus als jij je ei dan al hebt gehad is het normaal dat je waarde hoog is. Wanneer de progesteron daalt, wordt je ongi en als hij hoog blijft ben je zwanger (geloof ik)... Maar ik kan t ook fout hebben! Hopelijk is het raak!
waarde na eisprong is hoog..maar dat zegt niets over zwangerschap helaas...hier wel eens boven de 120 gehad.... Dat je een lichte bloeding hebt zegt ook niets....kan idd innesteling zijn of menstruatie. Een dik slijmvlies op de echo...kan zijn dat je ongi moet worden kan ook beginnende zwangerschap zijn. God wat spannend zeg!! Enigste wat je kan doen is idd een test of wachten........