Gemaakt met Samsung s8 hele duidelijke camera maar deze site maakt ze iets onduidelijker ofzo heel raar dus tuurders zien jullie wat Maak mezelf helemaal gek altijd omo witte testen gehad en nu dit bovenste van maandag me NOD bovenste gister onderste vanmorgen deze ook van vanmorgen
Ik zie helaas niet veel.. ik ben bang dat als je al na je NOD zit, dit er niet heel hoopvol uit ziet.. maar hoor de laatste tijd ook veel slechte verhalen over deze testen!
Die van maandag niet die andere is die onderste nog in de 10 minuten heb rond 8 uur de test gedaan en 8 over 8 staat bij de foto dus helaas niet binnen de ecjye afleestijd Ikk ga er ook niet van uit hoor alleen vind het zo raar 1x een lange cylcus gehad masr toen was mijn ei laat nu was ik.maamdag 14 dpo en de rest en bij zoontje altijd netjes ongesteld geweesy 14 dagen na eisprong pff maar verwacht er idd ook niks van hoor als ik iets later ongesteld word heb ik op vakantie geluk want moest precies in die week ongesteld worden dus dat schuift nu al paar dagen op haha
Ik zie hem helaas ook niet. En inderdaad, na nod zou je een duidelijke streep moeten kunnen zien (als je echt zeker bent van je eisprong?)
Ja heb er zelf ook niet alle hoop in hoor heb rond de 28e me eisprong gevoeld heb dan altijd buikpijn maar of die dan gelijk springt dus ga van de 28e uit ik zie het vanzelf wel spannend vind ik het iedergeval wel jammer dat het via telefoon uplouden zo onduidelijk maakt ik wacht geduldig af ik zal er vanzelf achter komen Ben benieuwd of de nog komen
Ik zie ook wat. En ik ben zeker geen goede tuuder. Als je zeker bent van je eisprong dan is ie inderdaad wel te licht. Alleen zonder een echo ben je nooit helemaal zeker Ik hoop voor je dat dit het begin is van iets heeeeelll moois. En anders hoop ik dat je snel ongesteld word zodat je verder kunt. S6 ik duim voor je
Jaa zou kunnen ik voel m maarof hy dan ook echt springt of dat dat nog even duurt, @nienie26 dankjewel meid jaa idd zo.denk ik er ook over ik zie t wel miss is t een begin en anders laat me maar lekker doorgaan nieuwe ronde weer nieuwe kans♡♡♡
Meestal komt de eisprong een paar dagen na de pijn die jij bedoelt. Dus wie weet zit je nog helemaal niet op nod. Zou een dagje overslaan met testen. Hopelijk dan een hele mooie positieve test!
Ik zie niks. Je eisprong voelen is niet bepaald betrouwbaar, aangezien je veelal de groei voelt en niet de sprong en deze groei kan echt dagen van te voren komen . Ik weet niet op welke cd je nu zit, maar je cyclus wisseld nogal van lengte zie ik Wellicht heb je nu weer een lange cyclus en is je eisprong nog niet zo lang geleden geweest (of moet hij nog komen). Je bent iig nog niet overtijd, want anders had je nu echt al zowat knal moeten testen
Je zit dus nu op cd 31. Je hebt al een cyclus van 32 dagen gehad, dus dan zou je nod overmorgen zijn (bij wederom diezelfde lengte cyclus).
Ik zie echt niks, behalve een opgedroogde test. Kan hier helaas dan ook niks van maken... Je geeft aan je ei gevoeld te hebben,,, helaas niet betrouwbaar, kan dus zijn dat je nog voor nod zit. Want voor na nod (mocht er wel wat staan) dan denk ik eerder aan een indroger of iets, maar zoals ik al zei helaas zie ik echt niks. Ik zou gewoon als je over een dag of 2 nog niet ongesteld bent een testje wagen..
Ja die cylcus ervoor was niet goed gegaan door stoppen met pil toen ben ik 7dpo al ongesteld geworden en toen dacht denk ik miijjn lichaam gewoonn van ik moet normaal ei hebben toen duurde het een week later voor die sprong maar werd toen gewoon op nod ongesteld maarja volgens mij kun je alleen met een echo zien wanneer je ei springt of gesprongen is en de ene bevrucht weer eerder als de andere of nesteld later in ik zie t vanzelf wel heb altijd 28/29 dagen gehad met die ene maand 7dpo en toen die maand week later toen was het even van slag maar daarna pikte die m gelukkig weer goed op ik ga gewoon uit dat ik iets over tijd ben en word vanzelf ongesteld of krijg vanzelf een streepje te zien spannend iedergeval is het wel
Met de tempmethode kan je ook zien of een ei gesprongen is, daar heb je niet perse een echo voor nodig. Echter moet je de tempmethode wel vanaf cd 1 bijhouden, dus daar heb je nu niks aan.