Hoi meiden, Het schiet alweer op. Nog 8 dagen en dan weten we het. Wat is het toch spannend allemaal. Je gaat overal op letten wat je voelt in je lichaam. En zou dat dan een teken zijn. Ik ben veel gezonder aan het eten dan ik deed de afgelopen twee weken. Dus geen snoep en chips enzo. Maar ik val niks af. Terwijl ik het al eerder heb gedaan en dan zeker wel afviel. Dus wie weet is me lichaam wel met andere dingen bezig.
ik ben dan wel in april al met de pil gestopt met de pil maar wel sinds juni bezig..... Hier ook al spannend!
Hallo Dames Ik heb nog een onregelmatige cycles. Wij zijn 27 juni gestopt. Na 41 dagen ongesteld. De 2de na 21 dagen. Ik heb vandaag een ovulatie test gedaan. En jawel, positief!!! Als ik dat dan zo een beetje uitreken heb ik een cycles van 24 dagen (geloof ik) we zijn al lekker aan het klussen. Hopen dat we deze keer positief testen!! Hou jullie op de hoogte!! Succes allemaal!! Mariska
Hier is het wel nog een beetje langer wachten. Ik heb mijn NOD pas rond de 20e september. Ik ben 26 juni gestopt met de pil en heb sindsdien reeds twee regelmatige cycli achter de rug.
nou mn buikpijn begint vandaag al weer een beetje op te zetten dus het zal wel weer snel doorkomen. Maarja deze ronde ook vooral bezig geweest met andere zaken. We zijn ook heel druk bezig met een andere woning...maar helaas was het niks. Hopelijk binnenkort wel wat leuks. Nou meiden spannend hoor, ik duim voor jullie!
Hier vanmorgen ook wakker geworden met ongiekrampen....had ik vorge maand ook al zon dag of 4-5 voor ik ongesteld werd. De moed dus in mijn schoenen gezakt... de andere rare steekjes heb ik ook nog maar heb een giga klote gevoel dat t weer niet raak is.. ( zucht t is pas ronde 3...en nu al frusti)
Hey meiden, de moed nog niet opgeven hé. Ik zit ook in ronde drie, maar als het nu niet raak is, dan lukt het mss de volgende keer wel. Ik heb wel al één ding geleerd, niet constant op forums zitten en vragen of iemand wel al eens hetzelfde voelde als ik. Dan krijg je de antwoorden die je wilt en is de teleurstelling véél groter. Ik wacht gewoon af wat het wordt, want naar het schijnt mag je er niet constant mee bezig zijn ook hé.
Idd ben het wel eens met Yaraah. Voor iedereen is het ook anders wat je voelt en beleefd. En ja al die andere geven een antwoord idd wt je graag hoort en dan stel je jezelf alleen maar teleur. Ik zou ook gewoon lekker je ding doen. En tuurlijk bij bepaalde vragen kun je bij andere meiden terecht. Maar wat Yaraah al zegt gewoon afwachten en proberen er niet teveel mee bezig te zij door te zoeken naar elk dingetje wat je voelt.
Ohh gelukkig heb ik nog genoeg andere dingen om me druk over te maken. We zijn bezig met een ander huisje zoeken en aankomende woensdag mogen we weer kijken naar een huisje waar we 1e staan, ga bijna aan een nieuwe baan beginnen (hopelijk hoor ik aankomende week meer) en ga zo maar door. Dus gelukkig ben ik niet alleen bezig met ik moet zwanger worden. Maargoed we zullen wel zien wat de tijd brengt!
Hallo, IK heb vandaag ook weer het idee dat ik toch ongesteld wordt :x Heb een megapuist in mijn gezicht en buikpijn. Ik baal natuurlijk als een stekker, maar het is er nog niet dus ik blijf toch nog een heel maar dan ook een heel klein beetje hoop houden Ik moet volgens mijn cyclus morgen of dinsdag ongesteld worden. Beehhhhh....ik baal weer!!!!!!!!!!!!!!
Ik wacht in spanning tot vrijdag. Dan zou ik me NOD hebben. Ben benieuwd. Heb wel al een beetje opgezette buik, dus vress dat het niks wordt. Maar je weet maar nooit.