Hoi dames, Hier zijn we wel niet aan het proberen zwanger te worden (spijtig genoeg). Maar ik vroeg me toch af... Hoeveel dagen op voorhand voelen jullie dat je maandstonden er gaan aankomen? (met pil zonder pil maakt niet uit) Deze vraag is vooral voor de al zwangere dames onder ons of die al zwanger geweest zijn. Trekken de menstruatieklachten echt zo hard op zwangerschapssymptomen dat je zelfs het verschil niet opmerkt? Ik denk namelijk niet dat ik zwanger ben ofzo. Maar normaal zou ik pas volgende week mijn 'fake bloeding' (zoals ik het noem) moeten krijgen maar ik begin nu al klachten te voelen? Gisteren dan vooral. Opeens had ik steekjes vanonder aan de linker kant en daarna kreeg ik die (arrogante ik ben er wéér) menstruatieklachten. En die zijn nu echt toch een week te vroeg hoor. Zelfs al proberen we hier niet om zwanger te worden toch geeft het me nu een 'down' gevoel dat ik weer dat verdomde bloed moet gaan zien. (sorry voor de details) en ik vond het nu gisteren zo raar dat ik het me toch een vraagje waard vond. Hopelijk komen er reacties! Een prettig week voor iedereen! Lwchie
Ik voel 1 a 2 dagen van te voren dat ik ongesteld moet worden. Toen ik zwanger was leken die krampen wel op ongesteldheidspijnen maar ik voelde wel duidelijk dat ze dat niet waren, snappie? Dus ik vond het er wel op lijken maar wist ook zeker dat het geen ongipijnen waren.
ik snap het niet helemaal hoor,lals ik het goed begrijp ben je nog aan de pil en als je niet zwanger wil worden is het toch juist prettig om bloed te zien???? en ook met de pil kan het iedere maand schelen wat je voelt voor je ongi
neeltje, ik neem de pil wel dik tegen m'n zin hoor... Doe ik uit respect voor m'n vriend omdat die er nog niet klaar voor is. Maar dat wil niet zeggen omdat ik de pil neem dat ik er niet elke maand tegen opzie om weer ongesteld te worden. Dat is elke maand een plets in je gezicht vind ik en zo voeld het voor mij ook aan... Nu deze maand heb ik gewoon last van het vroegere ongesteldheidsgevoel. Daarom dat ik die vragen hier stel en ook uit nieuwsgierigheid natuurlijk. Ik mag er dan nog wel niet voor gaan... Ik lees er graag over dat brengt me toch een beetje dichterbij. Moesten die klachten me niet opgevallen zijn had ik die vragen waarschijnlijk nooit gesteld. Maar ik heb oh nee zijn ze daar weer en dan nog een dikke week te vroeg terwijl ik aan de pil ben... Ik word het normaal de laatste dag van mijn stopweek en de pijn begint een dag ervoor... Nu dus een week.
Ik snap het ook niet helemaal?. Als je aan de pil bent wordt je ongesteldheid geregeld en kan het bijna niet eerder komen tenzij je een tijdje de pil vergeten bent. Ik stopte spontaan (op een verkeerd tijdstip) met de pil en was gelijk na 3 dagen ongi. Ik had vroeger altijd klachten met mijn ongesteldheid toen ging ik aan de pil en laatste maanden kwam het weer opzetten. Nu ben ik gestopt met de pil en de klachten zijn ook weg. Lijkt alleen nu of het komt met de eisprong. leg eens wat meer uit wat je bedoeld?.
Hmm, ik ben toch niet zo onduidelijk? Mja blijkbaar wel Ik neem de pil net als altijd... daar dus geen enkel probleem. Ik neem ze zoals ik ze moet nemen MAAR deze maand krijg ik vroegere ongesteldheidsklachten ook al neem ik de pil zoals ik ze anders neem. En daarom vroeg ik me nu af wanneer andere dames de eerste ongesteldheidsklachten voelen? Normaal voel ik ze een dag voor ik ongesteld word maar nu krijg ik ze opeens een week vroeger terwijl ik niets aan m'n pil gewoonte veranderd heb. En ik vond dit gewoon een beetje raar... De tweede vraag stelde ik erbij omdat ik dat al langer wou vragen en gewoon nieuwsgierig ben.
Mhh kan het niet wat anders zijn?. Raar gegeten of zo?. Als je alles doet zoals het hoort kan het niet echt eerder komen.
nou toen ik de pil slikte en de stopwk daarna was ik 3dgn pil ongie nu ben ik gestopt sinds 21mei en ben ik 25 mei pilongie geweest toen 32dng moeten wachten en nu t echte weer,maar ik voel t verschil duidelijk allemaal raar gevoel in je buik bortsen doen pijn en dan hoppa ja hoor daat was t dan!! gelukkig maar,ik heb wel minder last van als eerst toen had ike cht rug pijn en nog ergere buikpijnen poeh !! groetjes esther succes....
Mnee niets verkeerd gegeten niet dat ik weet... Ik denk nu ook niet dat het iets erg is ofzo. Maar ik was dus nieuwsgierig naar wanneer andere de eerste klachten voelen. Pff zal ik blij zijn als ik die pil overboord kan gooien.
ik kreeg meestal 3 a 5 dagen voor m'n ongi al klachten. Maar heb het ook wel eens anders gehad. Ik heb vaak genoeg helemaal geen klachten gehad. En dan voor de zekerheid een maandverbandje gedragen ondanks dat ik toen aan de pil was. Dat ik geen pijntje had maakte me onzeker en ik voelde het dan ook niet aankomen. Kan gelukkig zeggen (even afkloppen) dat ik zelfs zonder pil nog geen 1 keer ongi ben geworden terwijl ik bv boodschappen aan het doen doen was. Altijd thuis en op de wc haha
Eigenlijk zitten we hier allemaal omdat we de eerste ongi klachten juist niet willen voelen.. En wacht idd wel gewoon tot je vriend er ook klaar voor is.. Een kind is een hele verantwoordelijkheid.. Studeren jullie nog of werken jullie allebei..