Hoi dames, deze maand eerste ronde en ook eerste keer ovulatietesten. Ik heb nu al 3 dagen een smiley op de clear blue ovulatietest, wat betekend dat? Iemand ervaring?
Je ei spring 24-48 uur nadat je piek/smiley hebt geconstateerd . Momenteel is nog lh aanwezig in je urine maar je ei (kan) al gesprongen zijn. Allen door tempen kan je dat bevestigen.
Je zegt eerste ronde. Ben je dus ook nog maar net gestopt met de hormoon anticonceptie? Op welke cyclusdag zit je nu?
Was meteen de eerste ovulatietest positief? Want als dat zo was zou ik inderdaad even een zw test doen.
Ongeveer 31 dagen, ik heb net een zwangerschapstest gedaan, daar kwam ook meteen een streep op, dit kan toch niet. Reageert die op de LH piek? Ben 2 weken geleden flink ongesteld geweest
Ja de eerste was meteen positief, en vandaag voor de derde keer weer. Net een zwangerschapstest gedaan, meteen positief, maar ben 2 weken geleden nog ongesteld geweest. Denk dat die reageert op lh piek??
Was de menstruatie net als anders? Ik zou een clear blue met weken indicator doen voor de zekerheid als de ovulatietesten positief blijven. Zo, dat zou wat zijn zeg
Van wat ik voorbij zie komen op het forum zijn de streepjes op zw testen lichter als ze reageren op een lh piek....
Positieve zwtest idd. Dat is geen reactie op lh iig Wellicht was de menstruatie de innestelingsbloeding Was je wel op tijd ongesteld geworden afgelopen cyclus?
Ja alles op tijd, inclusief zere borsten die meteen na bloeding weer afnamen. Ik geloof er niks van...eergisteren vruchtbaar slijm enz.