Ik zit in mijn tweede cyclus na operatie buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Zaterdag 31 december voor het eerst ongesteld geworden. Helaas zijn de ovulatie testen nog super negatief. Vandaag wel een hele dikke sliert rekbaar slijm verloren. Maar..deze was niet geheel doorzichtig. Kan dit een teken zijn van naderende eisprong ?
Nee, als het voor je eisprong is dan is het echt helemaal helder. Ik heb ook wel eens 'gewoon' rekbaar slijm in mijn cyclus maar dit zegt bij mij in ieder geval maar weinig. Dus nog even doortesten en afwachten.
Dat zou kunnen. Vruchtbaar slijm kan tot 5 dagen voor je ei loskomen. Maar heb je de avond ervoor toevallig sex gehad?
Nope stond al bijna een week droog☺ Vanaf gisterenavond weer begonnen met klussen en ik hoop dat die eisprong gauw komt want eind volgende week gaat vriendlief naar het buitenland !
Weet ik niet meer 😅. 8 jaar lang geen menstruatie gehad door spiraal. En direct na verwijdering buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maaaaar nieuws. Zojuist een hele duidelijke streep op de ovulatie test. Nog niet positief maar 10x duidelijker dan gisteren. Het gaat dus de goede kant op..
Bedankt voor je reacties! Verpest ik dan goed opgespaard sperma als we morgenvroeg klussen? Of zou je dan morgenvroeg eerst overslaan en wachten of de test morgen positief is ?
Nee, want je zit nu dan ook al in je vruchtbare dagen, aangezien je 5 dagen voor je eisprong vruchtbaar bent. Dus ik zou het lekker gezellig maken hoor!