Hoi meiden, FF zet een gestippeld kruis bij dag 18.. ik twijfel alleen of m'n ei niet toch dag 13 geweest kan zijn, aangezien daar een grotere stijging geweest is. Ik hoor graag wat jullie denken! http://http://www.fertilityfriend.com/home/34355c
Ik hou t nog steeds op dag 18. Wat gebeurd er als je de w van dag 22 weghaalt? Of als je de methode veranderd? Vind je temp na dag 13 te laag voor een eisprong
thnx meow..ik ga er nu ook maar vanuit. Vind het wel raar! Normaal tempte ik veel later...tegen half 9 pas. Nu temp ik vast om 7 uur..denk dat daardoor m'n temp lager is dan eerdere rondes. Moet nog een beetje feeling mee krijgen weer.. Eerdere cycli was m'n temp rond ei 36,5
ik vermoed ook dag 18 om dezelfde reden als meow. Je temp ervoor was nog te laag voor je ei als je hem met de temps in het begin van je curve vergelijkt...
34355c Ovulation charts on FertilityFriend.com Ik denk dat jullie en FF toch gelijk hebben.. . FF zet nu ook een dik kruis bij dag 18, ondanks een tempdip rond 6dpo.. Ben gestopt met tarwekiemolie en het bloedverlies is nu een stuk minder, te weinig voor een menstruatie in ieder geval! Dacht dat ik 6 dpo ongesteld was geworden, door bloedverlies icm tempdip. Daarna is m'n temp weer omhoog gegaan en bloedverlies is erg weinig. Bedankt voor het kijken meiden!
nee lijkt me ook niet..en ik vond op internet meer verhalen van meiden die constant bloedverlies hadden met tarwekiemolie en toen ze stopten hadden ze cyclus erna geen bloedverlies meer meow, ik wist trouwens helemaal niet dat je vorige ronde zwanger was meid.. wat ontzettend naar van de mk!
geeft niet, had maar heel weinig mensen gezegd dat ik zwanger was (mn moeder en mn beste vriendin) dus t is niet raar dat je t niet wist
heb je niet gewoon een innestellingsdip gehad op 6dpo die heb ik ook gehad vorige maand en een bloeding kan ook bij een innestelling passen ( ik ben vorige maand zwanger geraakt, wel een ma gehad)
ik hoop het! Heb er zelf ook aangedacht.. maar durf er ook niet op te hopen. heb geen testen meer, vanmiddag even kopen Wat ontzettend balen dat je een ma hebt gehad vorige cyclus.. zie je banner dat je nog 4 maanden en een beetje de tijd hebt? Weet niet hoe het komt, maar wil je wel heel veel sterkte en succes wensen!
Wauuuuuuuw ik zie in je handtekening dat je zwanger bent GEFELICITEERD Dan zal je bloedverlies wel een innestelling zijn geweest.. heb je veel bloed verloren? heb je ook een foto van de test? Ik duim dat dit kleintje nog 8 maandtjes bij je mag blijven.. geniet er van meid
Dankjewel Mae Lin! Heb vanmiddag eindelijk duidelijk getest met CB Plus. Ik was alleen aan het werk (dus zonder fotocamera) en nu een paar uur later is het streepje een stuk vervaagd (stomme test ) dus helaas geen foto. Wat betreft dat bloedverlies dat is een aantal dagen best veel geweest ja. Wat mij opviel is dat het voornamelijk veel helder rood verlies was..echt alsof je een wondje in je hand hebt en dus geen slijm..
oooooooooooooooooh Isis, supergefeliciteerd!! Ik ga heel hard duimen voor een plakbeeb. Hopelijk zegt dat bloedverlies niks. Heb je de laatste dagen nog bloed verloren?