Pfff, al sinds vorige week donderdag misselijk, af en toe hoofdpijn, krampen in m'n buik. Soms aan de ene, dan weer aan de andere kant. Gisteren had ik het zo erg dat ik niet helemaal goed werd. Dit kan toch niet allemaal nog van de eisprong zijn, nu nog? Ik heb het nooit eerder gehad. Even een aanvullingsvraag: kan de daling van dag 23 en 24 geen innestelingsdip zijn geweest? Sorry dat ik zo lastig ben, maar ben gewoon onwijs onzeker en dan ook nog de klachten die ik heb...
nee dat kan denk ik niet, je ei is toch op dag 25 gesprongen, daarvoor kan denk ik niet, want dan is je temp te laag. Kijk maar naar mijn laatste kaartje. Ik dacht eerst ook dag 13, maar de temps daarna zijn te laag voor dat. Uiteindelijk is ie dus op 3 jan gesprongen en zie banner voor t resultaat Geen idee of je klachten van je ei zijn, kan ook begin zwangerschap zijn?
Dat is dat op Basis van je vorig cyclus je eisprong op dag 17 was. Zie je bij mij ook, groen op dag 15 t/m 18, dagen van eerdere eisprongen. Maar omdat ik na een mk zit, had ik nu een langere cyclus, dus eisprong op 3 januari
Whoppaaa! Kannie nog hoger? Ja, dat kan! Gisteren slecht geslapen, dus mijn temp was niet helemaal betrouwbaar. Was een daling naar 36,8, maar vanmorgen opeens gestegen naar 37,4 (!!!!!) en wel goed geslapen vannacht. Heb nog niet eerder zo'n hoge temp gehad. Sh*t, en dan moet ik nog wachten voordat ik kan/mag testen. Pfff...