Wie overtuigd ongesteld te worden en bleek toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lara1982, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Hier zijn de dagen voor NOD namelijk behoorlijk saai en zonder spanning omdat ik gewoon al denk te merken aan bepaalde dingen die ik altijd voor NOD heb dat het helaas weer niet raak is:(

En dan bedoel ik eigenlijk niet de buikpijn en krampen want dat weet ik nog van de 1e dat je dat wel degelijk kan hebben als je zwanger bent, maar bedoel eigenlijk hoofdpijn,afscheiding en gevoelige borsten die laatste 3 heb ik altijd en op dezelfde manier dus niet erger of minder erg en zo weet ik weer niet raak helaas...

Bij wie was daarin ook geen verandering en was toch zwanger?

Voor de duidelijkheid ik bedoel dus niet dat als je normaal gevoelige borsten had na eisprong je ze nu ook had maar dan wat erger want dat heb ik dus niet. Dus echt geen verschil, wie geeft me nog wat hoop:p

2. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    hoi tja het is lastig he. zoveel verschijnselen die op een zwangerschap konden duiden, kunnen ook duiden op ongesteldheid, lastig.
    Ik heb eerst een aantal maanden duidelijk last gehad van het weer op gang komen van de hele boel na 10 jaar de pil geslikt te hebben. Aantal keren echt niet lekker geweest enzo al was mn cyclus wel meteen netjes.
    Toen aantal maanden minder last gehad, alleen de gewone dingen als gevoelige borsten enzo.
    En toen ik eenmaal zwanger was, was dat toch nog een aardige verrassing want had dus werkelijk waar nergens last van; niet misselijk, geen pijn in mn borsten etc etc
    succes ermee en ik hoop voor je dat het snel raak is!

Deel Deze Pagina