Ik heb gisteren mn eisprong gehad (03-09) en eergisteren (02-09) hebben we geklutst Wie loopt er gelijk op? Ik hoop dat t deze maand eindelijk een keer raak is
Ik heb hem gisteren gehad, maar we doen er (helaas) nog niets mee tot december! Veel succes met wachten, hopelijk een rake!
Laten jullie het weten als jullie een symptoom hebben?? Ik kan eigenlijk nu al niet wachten met testen haha.
Gezellig! Ik kan vrijdag 20 september pas testen. Ik heb in het verleden al een miskraam gehad dus weet wel hoe het voelt om zwanger te zijn, maar ja, iedere zwangerschap is weer anders (zeggen ze). Ik had maandag en dinsdag een opgeblazen buik maar vandaag alleen wat buikpijn. We wachten het rustig af... Hoop ik hahaha.
Hier ook gisteren de eisprong gehad. Avond op zijn laatst vannacht. Hier zondag avond laat geklust dus het moet kunnen. Deze maand een hsg gehad hopelijk helpt het een beetje mee! Succes dames.
ik heb het vroeg testen inmiddels wel afgeleerd.. mijn nod is 15 sept dus voor die tijd zeker niet! als ik uberhaupt al iets voel ga ik de 16e op zijn vroegst testen! hoeveelste ronde zitten jullie?
Wij zijn inmiddels een jaar bezig. Eerste half jaar niet echt mee bezig geweest, maar in maart heb ik een miskraam gehad en sindsdien wel heel erg mee bezig. Wij hebben ook zondagnacht laat (02:00 uur) geklutst. Eisprong heb ik denk ik maandagavond of -nacht gehad.
Maandag had ik een smiley. Maandagnacht hebben we geklutst Denk dat ik gisterenavond of nacht mn eisprong heb gehad.