Hallo, Een simpele vraag: is deze test nou positief, of niet? Ik kom er niet goed uit. Bij mijn oudste was de test meteen overduidelijk positief, maar dit vind ik net niks. Wat denken jullie ervan?
Ehhh... Zou ik wel denken. Zie in bijde schermpjes een streep/kruis. Wat zegt de handleiding? Ik ga je voorzichtig alvast feliciteren!
Het is wel een duidelijk kruis, maar of het lijntje nou even dik is als de andere? Al dacht ik niet echt positieve dingen gehoord te hebben over deze testjes. Misschien moet je hem gewoon eens in één van de tuurtopics zetten onder ovulatie & zwangerschapstesten-subforum, aangezien de meeste mensen in dit subforum nog proberen zwanger te raken en er misschien minder verstand van hebben .
De handleiding zegt dat er een kruis in het testvenster moet komen en een streep in het kleine controlevenstertje. Ik zie wel een beetje een kruis in het testvenster, maar nogal vaag. Gezien de controlestreep heb ik de test wel correct uitgevoerd.
Ik zie wel een kruis, maar de testlijn is veel dunner dan de controle lijn. Deze test staat er om bekend om ook valse/vreemde uitslagen te geven. De kruidvat kit van 2 voor 5 staan als heel betrouwbaar én gevoelig voor HCG bekend onder de testers hier op het forum. Dus misschien die halen en morgen ochtend even nog een keer proberen? Op hoeveel dpo zit je nu?
Ik zou zeggen ja, maar voor de zekerheid even eenandere test ertegenaan gooien. En anders over 1 of 2 dagen nog eens testen, misschien is het hcg nog heel laag.