Is dit nou een positieve test?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Camarin, Aug 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Camarin

Camarin Lid

Jul 15, 2010
    9
    0
    0
    Hallo,

Een simpele vraag: is deze test nou positief, of niet? Ik kom er niet goed uit. Bij mijn oudste was de test meteen overduidelijk positief, maar dit vind ik net niks. Wat denken jullie ervan?

Attached Files:

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

Apr 8, 2013
    3,456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Ehhh... Zou ik wel denken. Zie in bijde schermpjes een streep/kruis. Wat zegt de handleiding?

Ik ga je voorzichtig alvast feliciteren! :D

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Het is wel een duidelijk kruis, maar of het lijntje nou even dik is als de andere? Al dacht ik niet echt positieve dingen gehoord te hebben over deze testjes.

Misschien moet je hem gewoon eens in één van de tuurtopics zetten onder ovulatie & zwangerschapstesten-subforum, aangezien de meeste mensen in dit subforum nog proberen zwanger te raken en er misschien minder verstand van hebben ;).

4. Camarin

Camarin Lid

Jul 15, 2010
    9
    0
    0
    De handleiding zegt dat er een kruis in het testvenster moet komen en een streep in het kleine controlevenstertje. Ik zie wel een beetje een kruis in het testvenster, maar nogal vaag. Gezien de controlestreep heb ik de test wel correct uitgevoerd.

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Ik zou even een andere test doen, kv2v5 of een cb..

6. Aiseria

Aiseria Bekend lid

Jul 22, 2014
    876
    3
    16
    Ik zie wel een kruis, maar de testlijn is veel dunner dan de controle lijn. Deze test staat er om bekend om ook valse/vreemde uitslagen te geven.

De kruidvat kit van 2 voor €5 staan als heel betrouwbaar én gevoelig voor HCG bekend onder de testers hier op het forum. Dus misschien die halen en morgen ochtend even nog een keer proberen?
    Op hoeveel dpo zit je nu?

7. Bruni

Bruni Actief lid

Oct 17, 2012
    487
    5
    18
    Ik zou zeggen ja, maar voor de zekerheid even eenandere test ertegenaan gooien. En anders over 1 of 2 dagen nog eens testen, misschien is het hcg nog heel laag.

8. twinty

twinty Bekend lid

Jan 20, 2012
    640
    1
    18
    Lijkt een penstreep ik denk negatief.

9. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'ovulatie en zwangerschapstesten'.

Share This Page