eisprong op dag 19 a 20!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door larisa1, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. larisa1

larisa1 Actief lid

30 jun 2014
    272
    0
    16
    Ik had gister op dag 17 in de avond eindelijk een positieve ovu test en vanmorgen dag 18 was de test echt knal dus binnen 48 uur zou mn ei moeten springen..

Nou vraag ik me af of een late eisprong invloed kan hebben op het zwanger worden? Heb weleens gehoord dat het eitje dan van slechtere kwaliteit is? Klopt dat?

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Lijkt me sterk, ik had een erg onregelmatig cyclus en vaak pas op dag 30 of nog later mijn eisprong gehad, ben evengoed zwanger geraakt dankzij ovulatietesten.

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hier zwanger geworden deze ronde bij eisprong op dag 28

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Nee, dat maakt helemaal niks uit. Een latere eicel is net zo goed van kwaliteit. Hier eens nagevraagd bij de gyn, omdat ik ook meestal een late eisprong had. Een eisprong op cyclusdag 19 is trouwens helemaal niet extreem laat, het valt ruim binnen de normen!

5. larisa1

larisa1 Actief lid

30 jun 2014
    272
    0
    16
    Dankjewel voor jullie antwoorden dat stelt me wat gerust:)

Wat zijn de normen eigenlijk waar binnen de eisprong behoort te vallen?

6. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Ik had beide keren mijn eisprong op dag 18 en de tweede keer al zwanger geraakt. Ik denk niet dat dag 19/20 erg laat is, je hebt gewoon een iets langere cyclus. Volgens mij is de lengte van de lf belangrijker, dat die niet te kort is.

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Normale cyclus is tussen de 28 en 35 dagen. Een eisprong van dag 19 is een cyclus van 33/34 dg dus normaal :)

Deel Deze Pagina