Hallo, Overtijd staat tussen haakjes omdat mijn cyclus verre van regelmatig is sinds ik met de pil ben gestopt. Heb alleen sinds een paar dagen zo'n last van een opgeblazen gevoel en mijn buik is duidelijk groter/dikker dan normaal. Herkent iemand dit gevoel? En zo ja, wellicht icm naderende periode?
Gebruik je ovulatietesten of temp je? Met een hele onregelmatige cyclus kan het ook een eisprong zijn, is moeilijk te zeggen. Om inzicht te krijgen zou ik dat aanraden te doen, dan weetje voor jezelf een beetje rond welke periode je zit. (Menstruatie, eisprong, innesteling) Je test kan ook negatief zijn omdat je misschien nog niet ver genoeg bent om een streepje te zien. Hou je ons op de hoogte?
Tnx voor je reactie Ik had me voorgenomen om na deze periode ovulatietesten te doen omdat ik eerst een half jaar wilde wachten. Had nl. begrepen dat de cyclus dan nog erg onregelmatig kan zijn. Ga je advies ter harte nemen zodat ik er idd zicht op kan krijgen.
Top! Als je menstruatie begint ga je beginnen met tempen, rectaal elke ochtend voor het uit bed stappen en altijd dezelfde tijd, anders is het niet betrouwbaar. Ovulatietest begin ik zelf altijd op dag 11 mee, dag 12/13 is deze positief. Dan springt mijn ei op dag 15. Van de action werken bij mij prima en zijn niet duur. Op den duur weetje ook op de hoeveelste dag jij ong kunt beginnen met ovu testen. Succes!