Meiden ik heb even een vraag, Ik heb hier action testen liggen, mijn vraag is kan je die testen ook voor je nod gebruiken 2 dagen ervoor of zouden jullie dat niet doen? ik moet 2 november me nod krijgen maar mijn gevoel zegt gewoon dat ik zwanger ben, echt heel vreemd gevoel. maar ik dacht omdat ik zoizo nog een week moet wachten ben ik benieuwd of ik de testen van action misschien wat eerder kan doen omdat ik zo sterk gevoel heb dat het zo is.
Je leest dat er meer meiden voor nod posi hebben getest met die van action! Dus je kunt het proberen natuurlijk
Bij mij gaven de Action testen pas na NOD een duidelijkere streep...de KV 2v5 zijn volgens mij gevoeliger.
Zo lang van te voren geeft de action het niet aan hoor. Dan zou ik eerder vroege testen bij bv zwanger en kids bestellen.
Mijn beste vriendin heeft met een extra vroege getest vóór haar NOD en die gaf een negatief resultaat en de action test gaf positief. Mijn mening is dat je het altijd kunt proberen voor dat geld.. Succes in ieder geval!!
Ze zeggen da beter is te testen vanaf nod. En als in november is nog zeker te vroeg. Je hebt nie genoeg hcg. Wacht geduldig af
arabesk@ ja dat weet maar ik dacht dan begin ik met testen op donderdag dan is het nog 3 dagen voor me nod of is dat te vroeg?
Ik heb vanmiddag ook getest met die van de action, negatief. Vorige cyclus was 36 dagen dus ik kan officieel pas 6 november testen maar dacht dat ie nu misschien evt. 28 dagen kon zijn dus dan zou ik nu 3 dagen van tevoren hebben getest.. Ik ga nu zeker nog een week wachten voor ik weer test, zeker met die van action. Er staat wel op dat ze 4 dagen voor NOD gevoelig zijn, maar ik weet niet of dat wel echt zo betrouwbaar is..
ik zou aanraden helemaal niet voor nod te testen. er kan nog zoveel misgaan namelijk. dan heb je nl. met een heel gevoelige test hcg opgespoord waarvan eigenlijk al geen zwangerschap meer is (chemische zwangerschap) en wordt je op nod of ietsje later alsnog ongesteld. dan weet je wel dat er wat was, maar dat maakt het ook vervelender voor jezelf. het gaat zo vaak heel vroeg fout. sterkte met afwachten!
Daar heb je wel gelijk in. Alleen ik weet niet waarom het nu zo moeilijk is om het niet te doen komt omdat ik zo sterk gevoel er over heb denk ik. en ben echt heel misselijk. Maar ik denk dat ik beter kan wachten tot zaterdag ja om niet teleurgesteld te worden. Dankjewel voor je advies!