Temperatuur maakte gisteren een daling. Test is negatief en tegen de middag begon ik al licht te bloeden. Dat lijkt nu wel gestopt. Normaal heb ik geen spotting, maar mijn cyclus is de laatste maanden in niets normaal meer
Even wat verwarring weer. Deze maand maak ik sowieso geen kans, maar wilde mijn cyclus wel in kaart brengen. Ik was niet van plan ovulatie testen te gebruiken, maar besloot op dag 16 toch om 2x per dag te testen. Dit tot dag 19. De testen waren negatief, geen oploop of afloop te zien en kwamen niet eens in de buurt van een donkere streep. Toch gaat mijn temperatuur omhoog en geeft de app een schatting op dag 18. Hoe kan dit met bijna witte ovulatietesten? Ik zou het meer geloven als mijn ovulatie op dag 16 was?
Vandaag ongesteld geworden. Vind mijn kaartje heel gek. Zonder info over de ovulatietesten blijft het een stippelijn. Met de info dat ik van dag 16 tot 19 negatieve testen had verdwijnt de stippelijn zelf helemaal. Is dit een kaartje dat mogelijk een probleem met hormonen weergeeft?
Ik ga uit vh 2e kaartje. Eisprong op cd 19. Een lf van 9 dagen en ongesteld op 10 dpo. Ps waarom.heb je je temp op.cd 21 aangepast? Die stond eerst op 36.8 , maar nu ineens op 37.2 met een open bolletje.
Ja klopt. Ik had toen eerst 36.8 om 03.00 in de nacht, dat was de eerste temperatuur. Toen weer in slaap gevallen (en volgens mij in de nacht hier gepost waardoor ik niet schreef over de 37.2) tot 08.00 en toen 37.2. Twijfelde welke klopt en geen van beide waren op de gewoonlijke 06.00. Heb toen de 37.2 genomen en als ziek dag aangeklikt omdat ik me de dag ervoor niet zo goed had gevoeld. Beide geven eenzelfde schatting door de app nu, dus geeft geen verschil. Ook als ik de dag eruit haal blijft de stippenlijn op dag 19 staan. Kan de eisprong op dag 19 als ik van dag 16 tot 19 bij 2x per dag testen enkel lichte lh testen kreeg? Is het niet gek dat mijn temperatuur tijdens de luteale fase zo snel in een dalende lijn gaat? Ik zie altijd kaartjes waar de temperatuur meer op eenzelfde hoogte blijft?
Ja je kan je lh piek gemist hebben als hij maar heel kort duurde. En zelf vermoed ik dat je progesteron wat snel daalt deze keer, vandaar de lagere temp en dalende lijn. Dit kan oa door een slecht van kwaliteit eitje komen.
Toch wat teleurgesteld deze maand. Geen gekke pieken, temperatuur bleef mooi hoog dus had best hoop deze ochtend tot ik opstond en bloed afveegde. Ondertussen ook krampen en helaas gaf de stiekeme test ook echt negatief aan.