Tandvlees

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Ponnetje, Sep 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Zijn er ook meiden die last kregen van pijnlijk en opgezwollen tandvlees?? Bij mij bloedt het alleen niet...

2. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Nee,sorry geen last van.

3. Assepoester

Assepoester Bekend lid

Jul 24, 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Niet zozeer dat ik last had van mijn tandvlees. Wel had ik vaker een bloed/ijzer smaak in mijn mond. Het schijnt dat het een zwangerschapskwaal is en bij mij klopte dat ook. Maar na enig onderzoek op de site vóórdat ik posi teste, leerde dat erg weinig vrouwen er last van hebben. Ik zou me er dus niet te veel op vast pinnen!!
    Succes ermee en ik hoop toch stiekem met je mee.

4. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    ik had ook gezwollen tandvlees dat niet bloedde, en die ijzersmaak heb ik nu nog steeds, dus wie weet, ik zie dat je overtijd bent, succes met wachten en testen

5. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Thanx meiden, ja nog steeds symptomen en nog niet ongi..dus wie weet :)

Die ijzersmaak weet ik niet, want ik ben ook verkouden, dus proef op het moment niks. Ik zal er op letten!

6. Diana

Diana Bekend lid

Jun 27, 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi Ponnetje,

ja ik heb het vandaag ook :confused: rechts achter gezwollen tandvlees en bloed niet. Ik schrok gewoon toen ik dit las, herkende het gelijk
    Volgens FF is vandaag mijn NOD, banner zou niet kloppen dan, nog geen :evil: :evil: te bekennen. Ik wacht toch nog maar even met testen :rolleyes:

liefs

7. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Het doet nog steeds erg pijn. Gisteravond met tandenpoetsen ging het wel bloeden.... typisch he?

8. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    ik haddie ijzersmaak ook

Share This Page