Eisprong op dezelfde dag als positieve ovulatietest?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Sandy2015, 10 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandy2015

Sandy2015 Lid

7 apr 2015
    68
    0
    6
    Ben ik weer met een vraagje. Deze maand voor het eerst teunisbloem en Etos zwanger worden vitamines gebruikt en op dag 14 een positieve ovulatietest. Weet niet of het daardoor komt, maar ben er blij mee. Ook veel vruchtbare afscheiding gehad in de dagen daarvoor. Nu was mijn temperatuur vanmorgen met 0,2 gestegen en afscheiding is wit en cremig. Zou mijn eisprong gisteravond of vannacht geweest kunnen zijn? We hebben het niet gezellig kunnen maken gisteren. heeft vanavond nog zin?

Alvast dank voor het meekijken!!

Bijgevoegde bestanden:

2. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Je temperatuur is nog niet hoger dan je basale lijn, hij moet eigenlijk nog even doorstijgen. Ik denk dat je eisprong dan vandaag is of misschien morgen, dat is even afwachten.:)

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.008
    15.624
    113
    Nabij Utrecht
    Nee je hebt nog geen eisprong gehad.
    Je temp moet minimaal naar de 36.8 en daar 3 dagen op zitten voor je kan spreken van een eisprong.

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    je temp is nog niet genoeg gestegen. 24-48 uur na je positieve test springt je ei, normaal gesproken

5. Sandy2015

Sandy2015 Lid

7 apr 2015
    68
    0
    6
    Dank je wel voor de reacties! Eind van de middag heeft mijn gyno nog even een echo gemaakt. Ze zag het ei niet (meer), dus eisprong waarschijnlijk vanmiddag gehad. Toch vanavond nog even gezellig maken en anders hopen dat de zaadjes van vrijdagavond sterke zwemmertjes waren ;)

Deel Deze Pagina