Hoi Hoi, Zoals de titel al zegt, zit ik met het bovenstaande. Ik ben sinds kort begonnen met tempen, elke dag stipt om 0700 uur meet ik mijn temperatuur vaginaal. Nu ben ik de eerste dag na mijn menstruatie begonnen (misschien wat laat maar goed) de avond dat ik begon heb ik mij als test even getempt en was mijn temperatuur 36.4 gisteren ochtend was deze 36.0 en vanochtend was die 36.1 is dit normaal? of meet ik niet goed? tevens ben ik pas rond 18.30 uur in de gelegenheid om een ovulatie test te doen, is dit te laat? In de middag lukt het niet mer werk namelijk, maar ik hoor veel verhalen dat het echt in de middag moet gebeuren. Hoop dat iemand mij kan helpen. dankjullie wel alvast
Dat is normaal hoor.. maak je maar niet druk. Ik tempte gisteren 36.3 en vandaag 36.6. Zit nu op cyclusdag 7 en het is mijn 2e maand dat ik temp.
Nooit in de avond meten! Dat is ook dus de reden dat hij de eerste avond (als test) hoger was dan die ochtend er op. Dus altijd in de ochtend. Een kleine schommeling is niet erg. Check in mijn handtekening. Daar zie je 2 tempkaartjes van 2 mnd onder elkaar
Aah zo! Dankjewel! volgens het kaarte zou jou ei rond 16/17 gesprongen zijn? ik ben benieuwd of me eitje gaat springen en wanneer haha
Dankje voor de geruststelling ook! hoelang is jou cyclus als ik vragen mag? ik zit in de eerste cyclus na primolut, weet niet zo goed wat ik kan/moet verwachten deze maand