Hallo iedereen Ik heb om 2 uur een afspraak bij de ha. Heb al drie testen gehad maar steeds negatief. Ik word maar niet ongesteld en ben het wachten nu beu aan het worden. Ik ben benieuwd wat de huisarts zal zeggen misschien doet hij nog een test. Maar die zal dan ook wel negatief zijn heb ik het gevoel. Ik voel me eigen best zwanger maar kan best zijn dat ik me maar gek zit te maken omdat je er continu mee bezig bent. Mijn hart bonkt in mijn keel als ik er aan denk maar goed over een uurtje weet ik meer hoop ik. ik moest dit even kwijt. Groetjes joyce
Hoi Joyce, Heel veel succes bij de HA. Ik hoop dat hij nog een test gaat doen en dat die (natuurlijk) positief is. Wel vervelend zeg: niet ongesteld worden en negatief testen. Kan me goed voorstellen dat je het zat bent. Laat maar even weten wat de HA gezegd heeft. Groeten van friezin
Jeetje, dat is lang geleden!! Hoop echt dat de HA meer voor je kan doen. Heel veel succes. Gr van Friezin
He Joyce Hopelijk heb je nu net goed nieuws gekregen. We wachten hier vol spanning af wat de HA te vertellen had. Sterkte! Liefs Neia
Hoi lieve mensen bedankt voor alle lieve reacties Helaas is de test weer negatief. De ha dacht dat ik een menstruatie over heb geslagen of omdat ik in juli een heel klein beetje bloed heb verloren (dacht dat het een baarmoedermondwondje was van het klussen) dat dat misschien een menstruatie is geweest en moet over een dag of 10 nog een test laten doen als ik dan nog geen menstruatie heb gehad. als de test dan weer negatief is krijg ik een bloedtest en eventueel een echo. Ik baal als een stekker maar weet in ieder geval ietsjes meer. We wachten gewoon weer af. veel liefs joyce
wat balen Joyce. we hadden gehoopt dat je super goed nieuws had,hopelijk komt dan je ongi snel op gang dit is ook vreselijk liefs sonja